2015. május 2.

Ez is elérkezett.... 40!

Diákcsemege, bagoly, túrós csusza, palacsinta, Balcsiii, nyár, nachos, színház,
Vékony-tésztás*tejfölös*tonhalas*soksajtos pizza, Eger, Görögország, banán, görögdinnye, eper, túró rudi, zöld rágó, fagyasztott meggy, túrós táska forrón otthon, futás,
Népi dolgok- mesterségek ünnepe

A telefonom egyik alkalmazása a color notes, úton-útfélen alkalmazom, ha valamit meg szeretnék jegyezni, de nem igazán fontos, amolyan "ráér még"-kategóriák. (A nagyon fontosaknál csak a toll+kézfej válik be.)
A lényeg, hogy amikor elkezdtem gyűjteni a kedvenc, szeretett gondolataimat, tárgyaimat stb, amiről majd írni szerettem volna, amikről szerettem volna 1-1 történetet megosztani, akkor elkezdtem feljegyezni a szavakat, gondolatokat. Így jött létre egy rózsaszín (piros?) hátteres notes, amit folyamatosan szerkesztettem, frissítettem. Ha írtam valamiről (éppen 12 sikerült), akkor azokat kitöröltem. Mostanában nem is egyeztettem, de pl. tudom, hogy egyértelműen első helyen volt a kutya, egy vizsla,amivel elkezdtem az egészet.

Hanna ezt észrevette, nem is igazán tudta, hogy mi ez, de ismer engem, így sejtette, na a lényeg, hogy nagyon cukin köszöntöttek engem a minap. Kaptam cserepes erkélyes virágot, meg volt egy nagyobb ajándékom is, és torta, de a cuki az volt, amikor a fent felsorolt apróságokat vonultatták fel, pl.:

- diákcsemege: a héten töltöttem fel a nagy üveget, így azt csak mutatták;
- palacsintát;
- Balaton szelet;
- több csomag nachost is vettem kedden, ezt elővették a szekrényből;
- pizzát nem sütöttek, de tudták, hogy pénteken sütök úgyis;
- Eger gyanánt, a számítógép egerét késztették az asztalra;
- hiába vettem banánt, az sosem elég, kaptam azt is;
- epret is;
- óriás TR-t is;
- túrós táskát;

..és mivel még törlések előtt írta ki Hanna, így még
- orgonát;
- zenemegosztóról madárcsicsergést (2/x)- ez nagyon jó volt, ahogy Lacus odalépett a géphez és Steve Wonder HP-je közben átlépett a csicsergésre- széles mosollyal fogadtam és nagyon jól esett, és szeretem ezek az apró figyelmességeket. :)

Tegnap folytatódott a meghatottságom, kedvenc kollégáimmal folytatódott az ünnep, s lelkükre kötöttem, hogy csak jöjjenek, de ajándékkal érkeztek:
- gyönyörű virág;
- nekem írt vers (ezt kellett volna a végére, hogy ne érzékenyüljek el) :)
- kézzel készített bagoly;
- baglyos táska, amiről Hanna csak úgy beszél, hogy végre van egy olyan táskája, ami épp megfelelő, ha csak néhány órája van a suliban. :)- pedig nem is..
- rettenetesen finom csokis keksz torta, amire még Peti is azt mondta, hogy finomabb, mint amit ők vettek. D;
- és Kedvenc könyv is papírformátumban, hogy lapozgathassam fizikailag is.



Sütik, italok, sok-sok beszélgetés. Jó volt, szép volt. 40 lettem és ahogy itthon hallom, el is múltam már 2 napja. :D


Köszönök mindenkinek mindent!  :)
P.S.!!!: A bögrét, a napi figyelmességeket, a csokikat, rajzokat, jó kívánságokat, üzeneteket, sms-eket. Jó érzés szeretve lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...