2015. április 1.

7/x- Csendes, reggeli magány

Szerda 21,11.

Ott tartottam, hogy a kávézás jó! 
Jó a barátokkal, akikkel van mondanivalónk egymás számára. 
Jó kikapcsolódásként munka közben.
De az egyik legjobb: a reggeli, magányos kávé, ha ráérős.

Régen éjszakai bagoly voltam, de az elmúlt évek rádöbbentettek arra, hogy jobban szeretem a reggelt, a lassan felkelő napot, a csendet, hogy csak én vagyok ébren. Ezzel csak egyetlen gond van: még mindig későn fekszem, és képtelen vagyok reggelente felkelni. De nagy célom az átállás, ami még nem fog sikerülni, amíg a gyerekeket esténként ágyba kell toloncolnom. De ma szünet van, ők ébren lehetnek, így sziasztok, megyek is, hátha reggel, a munka előtt nem fogok belehalni az ébredésbe....

(Innen folytatom, mikor is megy ez nekem.)

Harry Potter baglya is repkedett nappal! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...