2015. április 30.

12/x: kedvenc zenék egyik legfontosabbika

Amikor ezeket a magamutogató posztokat terveztem, akkor tervben volt 40 valami, de legalább 20 akármi. Aztán úgy alakult, hogy se kedvem, se időm, se semmim nem volt, így leragadtam, jött-1-1, végül most láttam lejegyezve, hogy mennyi minden sok kedvencem van még, lett volna miről írnom. Na, de kit érdekel?- saját magamat sok év múlva?- addig hátha megunom a banánchipset vagy éppen a nachost, vagy a meleg házi túrós táskámat, pizzás csigámat, stb. satöbbi.
Hátra lett volna a fagyi, a hóbagoly (bagoly+), a palacsinta, amivel én úgy vagyok, mint Gombóc Artúr a csokoládékkal. De nem említettem a tóparti csendeket, a Balatont, a könyveket. 
De akkor elhatároztam, hogy április végéig befejezem ezeket a posztokat. Tehát vége.

Így maradt a Goulasch Exotica egyik zenéje, a "Ha napnak látsz". Egyébként nem igazán tetszenek a számaik, de ennek a szövege, hegedű szólama az első hallásra betalált, s azóta is odavagyok érte.


Honnan jöttem, merre tartok? 
Ne kérdezzék, hogy ki vagyok! 
Úgyis látják, egy pacsirta 
meddig dalol nincs megírva.

Úgy elszállok, hogy ne tudják, 
szelek zúgják, rigók fújják. 
Kit gyűlölök, kit szeretek,
kinek nyújtom a szívemet?

Testvérem lesz, aki kedves, 
csak szelídek, hogy szerethess. 
Jó is voltam, rossz is leszek. 
Ha jó leszek tenger leszek. 

Rád is sütök, ha napnak látsz, 
Ne keressél majd megtalálsz!
Nem kopogok, ne nyiss ajtót!
Szívet szántok, láss virágot.

A nagy világ az otthonom, 
Nem siratom, csak dúdolom, jaj. 
Milyen anyám, milyen apám, 
Milyen szél fújja a hazám?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...