2015. március 24.

4/x- Egy zene: Rázz fel!

Legyen ez a négyes. Nem terveztem ezt, de most aktuális. Pedig nincs tél. És jönnek a színek is. És itthon is várnak rám.
Szerintem néhányan értik, ha rébuszokban beszélek (mint általában), értik, hogy nem a gyors hetes van tele, és a szétült szék is jelentése is meglehet. Hó éppen nincs, de a hócipőm vagy vizicsizmám is tele lehet ezzel-azzal-amazzal.

Ami igaz, hogy egyre több minden húz lefelé, és tudom, hogy vannak akik megpróbálják a felrázást. Együtt próbálkozunk.
De kösz, jól vagyok (egész nap fagyizok...brrr nem szeretem a D.Nagy L-t), élvezem a tavaszt, a színeket, ma színházban is voltam Hannával, a nyílt nap is tetszett nekem, évzárós műsor nagy része megírva, anyák napi műsor fejben, saját "műsorom" akadályokkal tűzdelt, de ezeket megugrom ás átugrom, csak azok a fránya energiavámpírok ne lennének mindenhol.

Egyébként pedig ma megerősítettek abban (Köszi T! :D), hogy egy kislány vizsla cuki és szófogadó lenne George mellé. Kedves Egyetlen L, hallod?

És akkor egy kedvenc szám 4/x-ként:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...