2015. január 25.

Day and Night Booktag


Én is láttam már másnál ezt a kérdés-felelet-es játékot, utoljára Zakkantnál, s most én is leírom a válaszaimat, mert beszélhetnékem van. :)

1. D - Do you read more in the morning or at night? ▪ Nappal vagy éjszaka olvasol többet?

Abszolút nappal. Akkor sem túl sokat mostanában, de könnyen elálmosodom, s lehet bármilyen jó egy könyv, az alvás mindig elveszi az első helyet. Egyetlen esetben lehet kivétel: ha másnap alhatok (ilyen ritkán van).



2. A - Are there any books that changed the way you thought about things? ▪ Van olyan könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásmódod (valamiről)? 
Több könyv is van, de sokszor eszembe jut egy régi kedvenc könyvem: És lámpást adott kezembe az Úr


3. Y - YA or not? ▪ YA vagy nem? 
Nem csak, de abszolút igen. Egyértelműen. A kamasz lányommal jókat tudunk beszélgetni. ezekről a könyvekről, a cselekményről, a szereplőkről, a jellemekről.



4. A - Are there any characters that you honestly believe are real? ▪ Van olyan karakter, akiről úgy gondolod, hogy létezik? 
Persze. Sokan is vannak.



5.  N - Nobody touches my books or I don't loaning my books out? ▪ El a kezekkel a könyveimtől vagy szívesen kölcsönadom? 
Szívesen kölcsön adom a könyveimet barátoknak, kollégáknak, közeli(bb) ismerősöknek. Örülök, ha olyat ajánlok, kölcsönzök, ami másnak is tetszik.



6. D - Do you ever smell your books? ▪ Meg szoktad szagolni a könyveid? 
Nem. 


7. N - Not everyone loves books - is this a positive or negative? ▪ Nem mindenki kedveli a könyveket - baj/nem baj? 
Engem nem zavar. Bár nem értem, vajon miért nem?



8. I - I keep my books in the best condition or maybe not? ▪ Vigyázok a könyveimre, vagy nem? 
Igen, bár nem én vagyok értük, hanem ők értem, így olykor szamárfülezek, jelölök. De ez nem általános, hátha tovább ajándékozom, kölcsönadom, tovább adom.




9. G - Gosh, I have too many books! True or false? ▪ Úristen, túl sok könyvem van! Igaz vagy hamis? 
Szerintem nem olyan sok. Nincs helyem, nem is lesz sokkal több, és nem ragaszkodom minden könyvemhez. Sok olyan könyvem van, ami nem is kellene, de valahogy hozzám került gyerek/fiatal koromból. Természetesen nem dobom ki őket, így sokan csak helyfoglalók, porfogók.


10. H - Have you ever spilled or stained your books before with something, and If so how? ▪ Előfordult már, hogy leöntötted vagy összekented a könyved? Ha igen, hogyan? 
Háááááát, igen. Nagyon bírok bénázni, bár általában vigyázok. Volt már cékla, zsírfolt, és ilyen nyalánkságok. :D


11. T - Toned or untoned while reading? Or in other words...Do you read and workout at the same time? ▪ Ha olvasol, akkor csak olvasol, vagy csinálsz közben valami mást is? 

Olvasok. Csak. Tea, kávé olykor mellettem, de azt el is fogyasztom, még forrón. Csak én vagyok és a könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...