2014. december 28.

Csökkenteni- 2015

2014-ben a saját magamnak felállított listámat elbuktam, bár egész sok könyvet olvastam róla. A krimikhez nem volt kedvem, és sikerként könyvelem el, hogy néhány régebbi megjelenést is a kezembe vettem. egykori molyként, Lobo várólista csökkentő játékát általában nem teljesítettem, csak 1-2-szer, de tegnap éppen Bozs mondta, hogy indul, és most kedvet kaptam ismét egy lista összeállításához. Maradok a 12 könyvnél, nem lacafacázok holmi alternatív polcokkal vagy listákkal. :)
 Update 1. Nos, akkor jelentkezem a játékra, beszúrom a képet, és megyek Lobohoz, az Olvasónaplónál is jelentkezni. :-) A játék, íme:

Íme a 12 választott könyvem 2015-re. (Ha véletlenül jelentkezem Lobonál, akkor holnapig megteszem és ezt a posztot fogom átalakítani a játék logójával.)

1. Karin Alvtegen: Árnyak (Az idén kimaradt krimikből)

2. Suzanne Collins: Futótűz (Az első rész után egyáltalán nem akartam folytatni. Ennek több éve. vajon most?)

3. Rebecca Donovan: Visszafojtott lélegzet (Az első rész tetszett, de nem volt kedvem folytatni... hátha most)

4. Neil Gaiman: Óceán az út végén (Talán.)

5. Choderlos de Laclos: Veszedelmes viszonyok (Félek, hogy túl klasszikus lesz.)

6. George Orwell: 1984 (2014-es elmaradás.)

7. Veronica Roth: A beavatott (Ajánlották, s olvastam is belőle egy oldalt. :D)

8. D.Tóth Kriszta: Jöttem, hadd lássalak

9. Fekete István: Képzelet és valóság (Idén kimaradt Istvánunk.)

10. Tóth Krisztina: Vonalkód (Folytatom az eddigi életművet.)

11. Zakály Viktória: Szívritmuszavar (Hanna név miatt.)

12. Charles Martin: Végül a szeretet győz (C.Martin forever)


4 megjegyzés:

  1. Óh, az Óceán az út végén nekem tavaly hatalmas kedvencem volt. Remélem neked is tetszeni fog :) Az Árnyak nálam is tervben van, akárcsak a Beavatott, de utóbbit már láttam filmben, így azt hiszem, nem okozna sok élményt már a könyv. De a folytatás engem is érdekel. Hajrá az idei listádhoz, ha az elején letudod kb a felét, utána már nagyon könnyű az egész :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Zakkant!
    A Gaiman könyvet visszaadnám a tulajdonosának, jó lenne minél hamarabb. :-)
    Nálam nem mindig jön be a siessünk, de majd az idő eldönti. Sok a munka, remélem a köv.évben írhatom a portfóliómat, a gyerekek is itt vannak és kitaláltam magamnak egyéb szórakozásokat. De remélem, hogy a könyvek nem kerülnek az utolsó helyre.
    Neked is jó olvasásokat kívánok!

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy nem csak én maradtam az eredeti 12 könyvnél :).
    Nem tudom, szerinted milyen a túl klasszikus :), de a Veszedelmes viszonyok egy nagyon, nagyon jó könyv. Éppen a levélregény formája miatt is meg az egész nagyon jól van felépítve, az egyik kedvenc könyvem :).
    Az 1984-et is csak ajánlani tudom, Nagy Testvér ma is velünk van.
    Sok sikert és jó szórakozást mind a tizenkettőhöz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A túl klasszikus: túl régies nyelvezetű, vagy pl. ha nem tetszik éppen az a kor. De a levélregényeket szeretem, bár nem mindegyik tetszik. :)
      Az 1984 nagyon régóta várományos, az egyik nagy hiányosságomnak tekintek rá mindig. :)
      Köszi! neked is jó olvasásokat kívánok!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...