2014. december 18.

Adventben, 2014-ben, kicsit szomorúan

Évek óta nem volt ilyen semmilyen-hiányérzetes adventi, várakozós időszakom. Azaz várakoznom sem kellett, mert szaladtak a napok, temérdek munkával, tennivalóval, kevés olvasással.

Hiányzik a nyugalom. Szomorú vagyok, ha arra gondolok, hogy mögöttem van 3,5 hét, amit nem a készülődéssel töltöttem. Amikor a gondolatok, a tervek, legtöbbször csak tervek és gondolatok maradtak. Nálam nem így szokott ez történni. Nem tudtam beszélgetni, elmaradtak találkozások, van ami miattam, van ami más miatt. Rohanás, időhiány, ilyenek. :(
A héten már jobb volt, sztrájkolni kezdtem..., de amit elterveztem csak részben sikerült. Tennem, vennem, olvasnom, varrnom.

Elterveztem milyen lesz az idei karácsonyfánk. Ha jól számolom, hármat terveztem: elsőt elvetettem, kettőt nem sikerült megvalósítani (sok varrás meg ilyenek), így lesz egy negyedik ötlet. Még én sem tudom milyen is lesz...

Olvasni szerettem volna valamit, apránként. Valami várakozósat, mint eddig mindig. Valami karácsonyit. Sajnos ez nem jött össze, csak a Miú-Vau hógolyósát olvassuk esténként. Két oldal/mese. Nem sok.

A héten már karácsonyozás volt az oviban. Készültem a néhány ajándékommal annak a néhány fontos barátnak, kollégának. Sírtam, sirattam, meg ilyen lükepék érzelmeskedések voltak a lelkemben. Holnap utolsó munkanapom, bár ne lenne a hétvégén még néhány felesleges program!

Azt hiszem ennyi. Úgy eltelik ez a hónap, mintha átugrottam volna a magánéleti heteket és hónapokat.
Bár nagyon jó adventi programjaink voltak, de sajnos azokat sem tudtam maradéktalanul megvalósítani, de legalább próbálkoztam. 

Várakozzatok, és legyetek boldogságban!
Olvassatok, vackolódjatok, készüljetek, de csak mosolyogva!

pusziölelés*

FORRÁS

Egy évvel ezelőtt olvastam egy érdekes karácsonyi történetet. Azt ajánlom most:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...