2014. december 28.

2014-ben is - A könyvekről



Ötödik alkalommal írok ilyen posztot. Nem számokat, nem mennyiségeket, hanem címeket. Nem foglalkozom az elolvasott mennyiségekkel, oldalszámokkal, szerintem semmit nem számít.
Nem csak olvasásból áll az életem. :) 
- a Fiú új suliba ment.
- Elkezdtem mozogni, azaz futni. Bár ez a decemberi nagy hajtásra nem volt jellemző. 
- Varrtam cuki állatokat az oviba, és kevésbé cuki, azaz cuki, de csúnyácska karácsonyi ajándékokat.
- Elkezdtem újra kötni (na, ezt sem sokat), ami szintén az olvasás rovására ment. 
- Illetve a munkahelyen is több feladatom lett. 

Egyszóval a könyvekről: kevesebb. Sőt, egyre nehezebb kedvenc könyvet avatnom. Képes vagyok a régebbieket is felülbírálni, de szerencsére sok könyvvel szemben kemény vagyok, és nem engedem magamnak, hogy a trónjukról ledöntsem őket.

De, hogy ne felejtsem el a lényeget, inkább lejegyzem a lényeges címeket, mint 2010-ben, 2011-ben, 2012-ben és 2013-ban.

Kép forrása


2014 kedvenc könyvei:
Jane Austen: Büszkeség és balítélet
Wass Albert: A funtineli boszorkány
Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek
Rosamunde Pilcher: A kék hálószoba
Pat Conroy: A tenger zenéje + Az utolsó tánc
Jessica Brockmole: Levelek Skye szigetéről
Stephen Chbosky: Egy különc srác feljegyzései

Könyv, amit idén ismét elolvastam:
Mark Haddon: A kutya különös esete az éjszakában

Idén olvasott könyvsorozat:
Befejeztem az
- Engelsfors-trilógát (Kulcs)
- Párválasztó- trilógiát (Az Igazi)
- Tökéletes kémia harmadik részét (Láncreakció)
- németül a S.Elkeles: Leaving Paradise két kötetét (ami szerintem normál esetben egy kötet)

Boldog voltam/lettem ettől a könyvtől:
Jessica Brockmole: Levelek Skye szigetéről

Erőt adott:Böjte Csaba: A mindennapi kenyérnél fontosabb a Remény

Leginkább alul-értékelt nem olvasott könyv, pedig megérdemelné:
Trisse Gejl: Pátriárka
Linn Ullmann: Kegyelem

Túlértékelt könyv, azaz sokaknak tetszik, de nekem nem:
Toni Morrison: Nagyonkék
Heidi Mclaughlin: Örökké a csajom (Forever my girl)

Amiről azt hittem, hogy nem fogom szeretni, de végül mégis:
Jane Austen: Büszkeség és balítélet

Klasszikus, amit idén olvastam:
Jane Austen: Büszkeség és balítélet
Szabó Magda: Őz

Ami nagyon nem tetszett, csalódtam benne:
Toni Morrison: Nagyonkék

Amit valaha szerettem, de most már nem:
nem olvastam ilyet


Kedvenc karakterek:
Vau kutya 
Elizabeth Bennet

Kedvenc idézet a könyvből:
Sajnos nem írok ki idézeteket, pedig nagyon jó lenne.

Kedvenc romantikus:
Jane Austen: Büszkeség és balítélet

A könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásodat valamiben:
Valamiben, valamennyire az összes (de már a többségét el is felejtettem :D) .





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...