2014. október 31.

Szellemek- meg ilyenek- kerüljetek el!



Azt mondják ma Halloween van. Szerintem a reformáció ünnepe van ma. :D Holnap pedig a halottak napja, ami munkaszüneti nap hazánkban. Még. :D

De régen, amikor még nagyon kicsik voltak a gyerekek, és a konyhapultot tönkretettem a sok barkácsolás következtében, akkor még faragtunk tököt, néztük a fényeket, meg ilyenek. Manapság nem veszek tököt, de leginkább az árára fogom, nem adok pénzt érte, a sütőtököt megeszem, a gyertyákat, mécseseket amúgy is meggyújtom, emlékezem a rokonokra, vagy csak nézem a lángot; a szellemekkel nem szeretnék közelebbi kapcsolatba kerülni. Valamiért az ilyen könyvek sem vonzanak, csak Edward és Bella nyálas vámpíros szerelméig jutottam el, Jacob vérfarkas testét nem bírtam ott sem. Na jó, még Harry Potter is belefért, ők olyan cukker gyerekek voltak. De a felnőtt ilyeneket nem bírom egyszerűen. Kiborultam a Tündérkrónikák első 50 oldalán, nem is tudtam tovább olvasni. vajon miért?
Tegnap írtam a bakancslistás szösszenetemet, ott is írtam, hogy nem tudok, nem merek álmodozni. Tökre sajnálom magamat, a hiba az én készülékemben van. leragadtam az ovisok meséinél, meg Torzonborznál és Pettsonnál. :D
Szellemek, természetfelettiek, temetők a sötétben (jaj, emlékeztek a BMX banditákra? -imádtam!)........áááááááááááááá, de távoliak tőlem.

De nem vagyok e vidám amerikai ünnepnek az elrontója, tavaly Hanna is csinált ilyen bulit, mert milyen buli' már, így megosztom a fenti antihangulatom melletti két gondolatomat.

1. Én is túlestem fiatalkoromban az akkor divatos horrorfilmeken. A Péntek 13-ból csak egyetlen jelenetre emlékszem, amikor szex közben a gonosz alulról, az ágy alattról átszúrja a párt. :D Ez kísért a mai napig is, illetve, egy másik film klasszikusára is jól emlékszem, amikor az Elm utcában Freddy Krueger a film végén nem áll meg ismét a busszal. Vagy valami ilyesmi. Nem tagadom, soha nem szerettem buszozni, most sem szeretek, de mégis kell, figyelem a sofőrök fejét is. :)) Csak nehogy egyszer...! Ja, most hirtelen még egy... magam előtt látom az Omen-ben szereplő gyerek fejét a lépcső tetején. Volt egyáltalán ilyesmi jelenet? :D 
Nem vagyok egy nagy horror-fan, s ha belegondolok, hogy Hanna egyik barátnője már tavaly 12 évesen betéve tudta a Fűrészt, a Kört, meg ilyeneket, akkor elborzadok (de szeretünk Angi! :D )!

2. Van nekem egy különbejáratú boszorkám, amibe nem is merülnék bele nagyon mélyen, csak éppenhogy. 
De tudjátok milyen érzés az, amikor valaki megálmodik valamit, elmondja akkor vagy beigazolódik utólag és igaza van? Tudjátok, hogy milyen szar volt 21 éve, amikor az adventi időszakban, karácsony előtt egy héttel meghalt a házban a nagymamám, egy másik közeli rokon, az .........-m ezt tudta előre, és így egy családi esküvő másképp alakult egy nappal később? Tudjátok milyen szar, amikor figyelmeztet valaki, hogy vigyázzak a gyerekre, mert valami lesz?- és hiába minden, a gyerek feje csak betörik, a keze csak eltörik és így tovább.
Már nem kellenek ezek, aminek meg kell történnie, az meg is fog. Teszek nagy ívben ezekre, csak ne tudja semmit!

Szellemek kerüljetek el! Boszorkányok repüljetek tovább! Van nekem sajátom, éppen elég...

forrás
S akik még témáztak: Miamona, Reea, Laura Arkanian, Nima, Pupilla, Bill, tigi, Anaria, Szee 


4 megjegyzés:

  1. Nem, nem tudjuk, de talán ez nem is baj. Mindenesetre jól jöhet egy házi banya, ha megbízhatóan jósol. :) Mondom ezt úgy, hogy nekem nincs. Vagyis itt vagyok én egynek, és hidd el, velem sem könnyű! :D
    Damientől, a kis Omenes gyerektől különben még felnőttként is kiver a víz :D

    VálaszTörlés
  2. Olyan ez Reea, mint a valóságban, lottószámokat nem tud álmodni. :D,
    de amikor rám néz, és annyit mond, hogy "jaj, nem is mondok inkább semmit", akkor már kiakadok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár, pedig kezdhetné azzal. :D De az az inkább nem mondom azért gonoszság. Az ember fejében ott jár a kisördög és folyton azon tépelődik, hogy akkor most mi lesz... Inkább ne mondana semmit. :)

      Törlés
  3. Anya se szereti ezt az új módit, de ez a jó hogy különbözőek vagyunk. Viszont egyik éven faragtam tököt az nagyon tetszett neki mert hangulatos volt.
    Neki vannak megérzései emberekkel kapcsolatban és sokszor bejön amit mond. Én eddig párszor megálmodtam kinek lesz gyereke de amúgy semmi extra :D Anyunak meg megjósolta egy cigány asszony hogy hány gyereke lesz és mikor születik..aztán el is felejtette de mikor megszülettem eszébe jutott a jóslat :)
    Jajj a Rémálom az Elm utcábant 12 évesen láttam baromira féltem utána..Freddy Krüger a legijesztőbb karakterek egyiket akit valaha láttam azóta sem mertem újra megnézni...16 évesen látam a Kört akkor meg pisilni nem mertem kimenni egyedül =)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...