2014. október 14.

Jodi Picoult: Szelíd vadak

" A most néha annyira elvakít minket, hogy egyszerűen nem látjuk tőle a holnapot."

Vasárnap este megvettem, s gyorsan el is olvastam e néhány oldalt, ..... aztán sírtam. És közben is.
Persze utólag elgondolkodtam, hogy ez most az elefántokról szólt-e vagy az anya-lánya kapcsolatról, vagy éppen a rezervátumbeli -esetleg- magányos életről, de az a könnycsepp-lecsordulás, akkor is megtörtént. Néhány oldal, Alice életének egy szelete, egy életút főbb állomásainak a megismerése. Az elefántok szívbe zárása.

Tele vagyok feszültséggel, a gombóc ott a torkomban nap mint nap, a kutyámat szeretem, az előzőeket megsirattam, az anyummal lévő kapcsolatom néhol göröngyös és tüskés, szóval abszolút értettem, hogy miről van szó ebben a kis előzmény-történetben.

"A dolgok azonban változnak. Amikor a föld bőségesen terem és a folyók újra felduzzadnak, anya és lánya is egyesül. (....) Meg kellett tanulnom, hogyan legyek anya, mielőtt rájöttem, milyen szerencsés vagyok, hogy gyermek lehetek."

S most várom a Találj rám!-ot, a folytatást.

Athenaeum Kiadó
2014

4 megjegyzés:

  1. Úgy örülök, hogy tetszett! én is imádtam, megkönnyeztem, és valóban, tele van feszültséggel, érzelemmel, történéssel, pedig csak egy apró élet-szeletke...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan más volt mint a legtöbb Picoult, bár mégis Ő! (Érthető ez így? :) )

      Törlés
    2. Igen, értem értem, én is éreztem - ez szerintem az állatos téma miatt van, ami ugye nagyon elüt a bíróságos helyzetektől, amikkel előszeretettel dolgozik. :)

      Törlés
    3. Sziasztok. Szeretném a segítségeteket kérni! Megvettem az osszes Picoult konyvet, imádom az osszeset, a Találj Rám a polcon porosodik, szeretném elolvasni előtte a Szelíd vadak-at, de nem tudom megvenni sehol, csak ha megadom a bankszámlaszámomat. Nem tudjátok, valahol tudok utalással vagy sms-sel fizetni érte? Koszonom

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...