2014. szeptember 24.

Őszi hangulat

Az enyém is csapong: napsütéses és borongós váltja egymást.

Úgy vagyok én az ősszel, hogy nem a szívem csücske, de nem utálom, mert szép tud lenni. A színek, az eső, ha a szobából nézem és hallgatom az esőcseppeket, a kezdeti elfogadható időjárás a napsütéssel. Ilyenek.

Ez az ősz egész vegyesen indult. Új iskola, új 5.osztály Petinek, a 7. megszokott Hannának, az ovi csak nem akar elkészülni, amibe már az ovis gyerekeim és mi is a kolléganőmmel belebetegszünk lassan. Tegnap egy vírus keserítette az életemet, mára a fele maradt csak meg, de délutánra egy idegesség miatt visszajött, a tervezett futás is elmaradt (nem mertem elindulni). A könyveket sok esetben nem fejezem be, és bánkódom, hogy miért vettem meg.Tanulás, munka, segítség, a hétköznapi rutinok visszaszerzése, hűvös lakás, és várom, hogy beinduljon igazán az élet, a zökkenőmentesség s az ezzel megérkező nyugalom.
Várom a könyvmolyos-Balatont, állandóan lakást szeretnék rendezni, de sok lehetőség nincsen, akkor fessük át a falat, mert ezt már unom!-kiáltok fel, amire egy "furcsa" nézés a reagálás és kapok egy "most biztosan nem" választ.
De valami újat szeretnék. Tiszta őrület, fészekrakó ösztönöm beindult újra, kellene egy kis anyagi segítség apróságok lecserélésére. :)

Még a fotelom is elkerült a megszokott helyéről, az ablak elől, és most nem is szeretem az új helyét, de nem volt más lehetőségünk. Lehet, hogy azért nem jó olvasni sem? :D

Nézegettem képeket, az összes a Pinterestről van, a legtöbbje a "forever autumn"-oldalról, néhány pedig passz...

Hideg, és sajnos visszaszoktam az elmúlt hetekben a koffeinos kávéra, így most egy hete ismét  leszokóban vagyok, de a koffeinmentes forróságról nem vagyok hajlandó lemondani. És kellene egy ilyen félkesztyű is.

Május óta félek  tűztől, kandallónk nincsen és be sem férne, de egy késő esti tűzropogós olvasást kipróbálnék szívesen!

Fázós vagyok, alváshoz a vastag zokni alapkellékem. Kötne nekem valaki egy jópofa zoknit? Nagyon szeretnék egyet.

Valamelyik posztban, talán a Schäffer Erzsébet könyvénél írtam arról, hogy mennyire elköltöznék most egy kisebb faluba, kicsit egyedül, családdal szeretnék többet lenni, és egy kisebb oviban dolgozni. Ilyen bejáratom lenne...amolyan Óperenciás tengeren túli...
..és lenne ilyen padom, az avarban pedig a sünikék telelnének.

Aki ismer, az tudja.......

Írtam, hogy lakást alakítanék, azt is írtam, hogy elköltöznék, ha lehetne egy beülős sarkom ilyen ablakokkal, ilyen kilátással- jó lenne.


4 megjegyzés:

  1. Hangulatos képeket válogattál össze :) A kutyás extra cuki! Kitartást a visszarázódáshoz, biztos hamarosan helyreáll minden és akkor sokkal motiváltabb leszel mindenben.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Zakkant, remélem nagyon, s már várom ezt az időszakot. Nagyon tevékeny lennék, ha lennének felhasználható forrásaim és egy temérdek szabadidőm! :)

    VálaszTörlés
  3. Kitartás! Szép képeket válogattál össze :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...