2014. március 29.

Vajon elolvasom-e addig.....?

Jövök majd egy kortárs poszttal, na azért emelem ki ezt a kortárs dolgot, mert most a napokban megveszek a klasszikusokért, ahogy nincs annyi modern szenvedés, és modern bajok. Szóval írok majd az "Add vissza az életem"-ről- ha a kedv megérkezéséig, nem felejtem el a benyomásaimat.

Nézegettem a napokban az idei listámat, hogy mihez lenne kedvem arról a papírról, és végül egy másik lett, de becsületemre legyen mondva, hogy nem olvasott klasszikus, tehát nem valami újjal cseréltem le. Gondolkodtam, hogy elővegyem-e a karácsonyra kapott "Kalitkába zárt álmok"-at, mert a Sepetys előző könyve az Árnyalatnyi reményt imádtam, és szerettem könnyezni és szenvedni rajta, vele, de eltoltam kicsit.

Mivel hozzám is eljutott a hír, hogy Ruta Sepetys, az írónő Magyarországra, Budapestre látogat április 8-án, még lehet, hogy holnap belehúzok kicsit, de ha nem akkor ott a másik könyvem, amit dedikáltatnék (ha odaérnék).

Szóval, aki szereti a könyveit, ahogyan ír, az kedden menjen az Allee-ban lévő Libri-be, 6-ra, ahol találkozhat vele, láthatja, és egy beszélgetést is hallhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...