2014. január 3.

Olvasási tervek 2014-re

..mert elegem lett az új könyvek utáni remegésből..
... mert alap hiányosságaim vannak, és maradni is fog jónéhány a következő évekre..
......mert a könyvespolc is sok olvasatlant tartalmaz...
...........mert próbálkozom valami mással, olyannal, amire legutóbb 5-6 évvel ezelőtt volt példa az én esetemben..
................ és még sorolhatnék néhány okot.

Ez egy terv, ami biztos nem fog sikerülni maradéktalanul, de, ha a felét elolvasom, már örülni fogok. Ez nem is sok, még jönnek olyanok, amik kihagyhatatlanok lesznek, és kölcsönkérem, megszerzem, stb., s a sorozatoknak csak az első kötetét mutatja a kép. Mi lesz, ha tetszik, és továbbolvasom.. Igen-igen, akkor azok is növelik a számot.

Ráadásul sok egyéb terv van erre az évre, lehet, hogy negatív rekordot fogok megdönteni az elolvasott könyvek számát illetően. Majd meglátjuk, majd kiderül, majd elválik.

Most Wass Albert A funtineli boszorkányát olvasom ezzel kezdtem az új 2014-es évet.

És akkor feltárom a többit:

14 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. (Nagy sikerrel véltlenül töröltem az előzőt, bocsánat :$.)
    Hajrá, sok sikert hozzájuk! A Veszedelmes viszonyokat, az 1984-et, a Büszkeség és balítéletet és a Csokoládécipőt csak ajánlani tudom ;), A gólyakalifa és az Ida regénye pedig nálam is várólistás :).

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Remélem, hogy sikerül. Főleg a régebbiek, és főleg az a néhány magyar!

    VálaszTörlés
  4. A Kalitkába zárt álmok, Javítások, Távoli órák , Mielőtt megismertelek -nem olyan régi könyvek, sőt :-)))))

    Jó kis vegyes lista, és nincs is köztük nagyon vékonyka :-)

    VálaszTörlés
  5. Igen Csenga, az első három igen, de ezek kellettek bele, hogy a vágyakozást jobban lenyomjam. A Moyes könyv már legalább másfél éves. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Moyes könyv másfél éve megjelent?? :O
      Olvass új könyvet is, csak úgy lehet nyugodtan haladni a többivel is :-)

      Törlés
  6. Jó kis könyvek, majd párat kölcsön is fogok kérni :)
    Terveid jöjjenek össze

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. @Bozs: tulajdonképpen nem tudom, hogy szeretném-e, hogy összejöjjön, azaz, jó lenne, ha keveset tudnék olvasni, mert összejöttek a dolgok, és tevékenyebbnek kellene lennem. Érted, ugye?

      Törlés
  7. Szuper! :) Remélem minél többet sikerül elolvasnod, és ami még fontosabb, tetszeni is fognak :)
    Jó ez a montázs, mivel csinálod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pupi, ha nem tetszik úgyis becsukom azt a könyvet. ;)
      Wordben ctrV-ctrC, majd a painttel folytatom. Semmi extra, nem értek én ilyenekhez.

      Törlés
    2. Jaa, értem, azt hittem külön progi :) :) mindegy, egyszerű, de nagyszerű :)

      Törlés
  8. ebből kb 15-öt nagyon ajánlok. a többit meg majd te ajánld, mert még nem olvastam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. @Hari: Kb.ki is találtam melyik az a 15! :) A többi pedig nem hiszem, hogy érdekelni fog, de azért figyelj csak, hátha! :)

      Törlés
    2. az elfeledett kertet pl a tesóm agyba főbe ajánlja, úgyhogy szerintem muszáj lesz. még kéretem magam kicsit;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...