2014. január 21.

Kimaradtak #4 - Könnyedebbek, de nem feltétlen szórakoztatóak.. a legvegyesebb..

2013-08-26
Joanne Harris: Csokoládé
Még gondolkodom a 4 és 4,5 között, és amúgy is tele vagyok mostanában a ki mi alapján csillagoz?, és a miért rossz nálam a 3* vagy a többi ilyen. Mert mindenki másképpen, mert itt a 3-nak még az egész jó kategóriát kellene tartalmaznia (állítólag), nálam meg nem az, de a lényeg, hogy én a többi Harris-élményemhez hasonlítottam. Így pedig alul maradt a Szederbor és a partvidékiekhez viszonyítva, közel a többihez.
De A Csokoládé könyv jó, tényleg, élvezet olvasni, szép mondatok. Szerintem nekem a természet hiányzott vagy valami megfoghatatlan, ami a mágián és boszorkányosságon túltesz. Valami igazi. Az édes íz sokszor keserű csokoládéba torkollott, mert bezárva éreztem magam a boltba, a problémákba. Vianne-t bírom, mert mer szembe menni, mert tudja mikor kell megszólalni, s mikor nem. S nem olvastam még a 2. részt, így azt sem tudom, hogyan alakul az élete.. remélem kicsit röghöz kötötten…
..vannak emberek, akik gondolkodás nélkül adakoznak. Ez a természetük.
 

2013-01-01
Charles Dickens: Karácsonyi ének
5*
Szép. Értékes. Dickens. 



2009-12-13
Julia Sand: A gránátköves karácsonyfadísz
1*
ha a fülszöveget olvasom, sajnos közölnöm kell, hogy én nem hatódtam meg, sőt a magyar címnek nincs köze a történethez. Nincs is benne ilyen karácsonyfadísz :-(




2009-01-03
Nicholas Sparks: Első látásra
4*
Spoiler!
Szeretem az írót, bár nem sok regényt ismerek tőle. A könyv egy másik folytatása, én csak ezt olvastam el. Így is megállja a helyét.
A téma: egy nagyvárosi újságíró fiú beleszeret a poros és nagyon csendes kisváros (falu) könyvtároslányába, aki azonnal terhes is lesz. A fiú költözik, de egy váratlan levél miatt kételkedni kezd a lányban és az előtte lévő boldogságában. Persze a vége happy end (egyrészről), de nem egyszerűen, hanem egy kicsit „unhappy enddel”.


2009-01-02
Michelle Richmond: A köd éve
5*
Nekem tetszett! Hosszú, mégis hamar túljutottam rajta.
Egy nő, Abby elveszíti a vőlegénye 6 éves lányát a kihalt ködös tengerparton. A kislány megtalálásának, a kapcsolat tönkremenetelének története, miközben érdekes infokat tudunk meg a memóriáról, az emlékezésről.



2009-01-02
Fejős Éva: Hotel Bali
2,5*

Hát………… olyan egyszer olvasható számomra, a közepén sejtettem már a végét. Az első könyvét nem olvastam, mert nem érdekelt a tartalom alapján, ebben kicsit csalódtam. A Nők Lapjában jobban tetszenek FÉ írásai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...