2013. december 22.

Mike Perez: Lionel Messi- Rajongók könyve

Minden korszakomnak megvan a fociszeretete, olykor nagyobb, néha kisebb, néha szenvedélyes, néha kevésbé; néha nézem a játékot, néha csak a focistákat nézem.

Futballszeretetem gyerekkoromban alakult egy nagy ............-drukker családban, majd kb. 15-16 éves koromtól mindig voltak kedvenceim, akik tetszettek, vagy éppen jól játszottak. Abszolút szőke női szemmel válogattam a menő focistákat, akik közül favorittá avanzsáltam Jürgen Klismannt, Paolo Maldinit (uhh, azok a szemek!), Gary Linekert, Marco van Bastent, Luis Figot, stb., majd mama lettem és már a fiam mutatta számomra a kedvenc focistákat. Így kerültem közelebb Lionel Messi-hez, akit csodálok, akinek a játékát is szívesen nézem, aki miatt egy hosszú könyvet is elolvastam, hogy beszámoljak az életéről a 10 évesemnek. 

Ez a Rajongói könyv, abban -is-különbözik az elsőnek olvasott könyvtől, hogy jóval kevesebb benne a szöveg, és sokkal több benne a kép! Sőt! A képek és a hozzájuk tartozó szövegek teszik ki a kötet 80%-át. A rövid bevezetőtől kiindulva a focista gyermekkorától az ifisikereken át, a legnagyobb sikerektől kezdve a legnagyobb gólokig és rekordokig olvashatunk apró érdekességeket, s a végén a Tudástárat is kitölthetjük, amiből megbizonyosodhatunk, hogy tényleg ismerjük-e a kedvenc sportolónkat?

Egy színes Messi-könyv, ami a népszerű focista életét és főleg a sikereit mutatja be a nézelődőknek, az olvasóknak, amiből megtudhatjuk, hogy mi a sikerének a titka, mik a futball-zseniségének összetevői; hogy fontosabb neki, hogy jó ember legyen, mint népszerű játékos; hogy az ő élete sem csupa móka, jólét, öröm és kacagás; hogy olykor neki is ki kell jönnie a hullámvölgyekből...

Egy sokszínű kötet, amit az én gyermekem is szívesen fog folyamatosan forgatni és olvasni, és remélem, hogy első mondatát a fejébe fogja ültetni:

"Messi története bizonyítja, hogy nem számít mennyire vagy nagy és erős, milyen gazdagok a szüleid, vagy hol születtél. Ha elég jó vagy és keményen dolgozol, bármi lehetséges."



Gabo Kiadó
2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...