2013. december 9.

Még mindig akciós rendelés a Maxim-nál!

Ugye a Maximos akció november 30-ig volt meghirdetve egy hosszabbítás után, én éppen hogy belefértem, mert addig vacilláltam, hogy most akkor kettő vagy három könyv legyen? 

Aztán a rendelt kettőt én ma meg is kaptam egy későbbi megjelenés miatt. 
Becsomagolva várják a karácsony fényeit.

Aztán most azt olvastam, hogy az akciót meghosszabbították, és mióta ezt tudom, azon gondolkodom, hogy megrendeljem-e még ajándékba a Hősök küldetését, mert a kedvezményes lehetőség 2013. december 21-én 16 óráig tart, ráadásul a december 18-án déli 12 óráig beérkezett rendeléseket karácsonyig garantáltan kiszállítják.

Az akció keretében itt lehet rendelni: 

de mivel nálam már stop van, így sikítsatok, ha rendelnétek, mert beszállnék ezzel az egy könyvvel, mert a szállítás kettő könyv rendelésétől ingyenes. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...