2013. december 30.

2013- könyvekben

Idei kedvencek és nem kedvencek- 2013

Kép: innen


Hasonlóan, mint tavaly 2012-ben, és hasonlóan, mint 2011-ben. Az olvasott könyvek száma, oldalszáma,stb. engem nem érdekelnek, de komolyan. Nem is tudom, hogy hány könyvet olvastam el idén. Szerintem ez teljesen mindegy. Pl. a decemberem egy része arról szólt, hogy lapozgattam kedvenceket, elolvastam kedvenc mesekönyveket, könyvrészleteket. Így volt jó.

(Kb. két könyv értékelését fogom még idén megírni, de mivel mindkettőt elolvastam már 70%-an, így tudom, hogy ebbe a listába nem igazán fognak belekerülni plusz helyekre.)
Annyira nincs kedvem linkelni a könyvek értékelését, hogy akit érdekelnek, melyeket hova és miért soroltam, legyen szíves keressen rá (ha még nem olvasta). Fáradtság, lustaság, miegymás.

Az előző évekhez hasonlóan....

Legjobbak és kedvencek, nem tudom rangsorolni, de az elsők:
Cecelia Ahern: Életed regénye
Timo Parvela - Virpi Talvitie: Miú és Vau
 Alessandro Baricco: Mr.Gwyn,

+
Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény
 Alessandro Baricco: Háromszor hajnalban
Daniel Keyes: Virágot Algernonnak
Gillian Flynn: Holtodiglan
María Duenas: Öltések közt az idő
+legjobbak:
Charles Martin: A tücskök éneke
Kimberly Freeman: Vadvirágok lányai
Tatiana de Rosnay: Sarah kulcsa
Háy János: A bogyósgyümölcskertész fia
Leiner Laura: Bábel
Erica James:Mondd el a csillagoknak

Boldoggá tett:
Timo Parvela - Virpi Talvitie: Miú és Vau

Szomorúvá tett:
Lisa Genova: Megmaradt Alice-nak
John Green: Csillagainkban a hiba
Tatiana de Rosnay: Sarah kulcsa

Erőt adott: 
Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény

Legjobb romantikus: 
Tammara Webber: Easy- Egyszeregy

Sorozatok, sorozatrészek
C.S.Lewis: Narnia-összes
Leiner Laura: Örökké SzJG 8. (utolsó) és a Kalauz
Federica Bosco: Szerelmem egy angyal/ Vigyázz rám, angyal (még lesz egy 3.-befejező rész)
Engelsfors trilógia 2. rész: TŰZ
Kiera Cass: Párválasztó trilógia 1. és 2. : A párválasztó és Az Elit
Jeff Kinney: Ropi naplója 1-6.

Alul-értékelt könyvvel nem találkoztam idén

Túlértékelt könyv (részemről)
Willam Paul Young: A viskó (ezt nagyon nem szerettem!!!)
Neil Gaiman: Csillagpor
Karen Marie Moning: Tündérkrónikák 1. Keserű ébredés
Gilles Legardinier: Állítsd le magad, Julie!
Azt hittem nem fogom szeretni:
Narnia

Klasszikus:
Móricz Zsigmond: Árvácska
Jean Webster: Nyakigláb apó
B.S.Aldrich: Ella kisasszony
Orwell: Állatfarm
Szabó Magda: Mózes 1.22

Kedvenc karakterek: több is van, de most hirtelen kettő ugrik be: Vau a Parvela meséből, és Lina az Árnyalatnyi reményből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...