2013. október 6.

Őszi ajánlatok a Maxim Kiadótól

Bevallom őszintén, eddig néhány Maxim-Dream válogatás könyvet olvastam, de ennek az oka csak annyi, hogy csak az a néhány van meg, mert azokat megkaptam ilyen-olyan alkalmakra. A helyi könyvtár több-hónapos (egy éves) csúszásokkal tudja beszerezni az új megjelenéseket, ezeket nem is láttam még náluk.

De!
Olyan sok klassz könyvet jelentet meg a kiadó ősszel, hogy nem tudok elmenni szó nélkül mellettük. Még a kb. egy hétig tartó akciót is nézegettem rendelés gyanánt, végül még nem döntöttem, de ezek a megjelenő kötetek, hátha valakinek még felcsillanna a szeme valamelyik láttán. (Ezen az oldalon a régebbi és a várható kiadványokra lehet rápillantani.)

Dream válogatás, YA - történetek:
Wendy Higgins: Angyali gonosz (várható megjelenés: 2013. november 29.)

Cynthia Hand: Angyalvágy (várható megjelenés: 2013. október 7.)

Elizabeth Richards: A sötétség városa (puhakötésben megjelent már)

Jamie McGuire: Az őrző (várható megjelenés: 2013. november 29.)

Alan Bradley: De mi került a pitébe? (várható megjelenés: 2013. október 15.)

Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet (várható megjelenés: 2013. október 7.)

Robin LaFevers: Gyilkos kegyelem (puhakötésben megjelent már)

Abbi Glines: Ha az enyém lennél (várható megjelenés: 2013. október 15.)

Ruta Sepetys: Kalitkába zárt álmok (várható megjelenés: 2013. november 29.)

Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság? (várható megjelenés: 2013. október 15.)

Emma Garcia: Szerelem első kattintásra (várható megjelenés: 2013. november 29.)

Sherry Gammon: Szerethetetlen (várható megjelenés: 2013. november 29.)

Jamie McGuire: Veszedelmes sorscsapás (várható megjelenés: 2013. október 15.)


Mivel én a szépirodalmi regényeket is kedvelem, így azokat is ajánlanám, ezek Mont Blanc válogatás sorozatnév alatt jelennek meg:

Mark Pryor: A könyvárus rejtélye (várható megjelenés: 2013. november 29.)

Luca di Fulvio: A lány, aki megérintette az eget (várható megjelenés: 2013. október 15.)

Katherine Boo: Az örök szépségen túl (megjelent)

Gavin Extence: Az univerzum és Alex Woods (várható megjelenés: 2013. november 29.)

Adam Makos: Felettünk a csillagos ég (várható megjelenés: 2013. október 15.)

Maria Semple: Hová tűntél, Bernadette? (puhakötésben megjelent)

Peter Heller: Kutya csillagkép (puhakötésben megjelent)

Én már kinéztem néhányat, remélem sikerül majd olvasnom is! Ha te is, akkor meg is rendelheted még kedvezményesen. :)

A facebook-on nyomon követhetőek a legfrissebb megjelenések is: https://www.facebook.com/DreamValogatas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...