2013. október 30.

És te hol blogolsz?

Eltelt a szabadságos hetemből két nap, s nem olvastam, nem tettem semmi különlegeset, bár hasznos voltam: buli volt a lánynál, így két napig sütöttem, dekoráltam, készültünk. Munkám lett volna, de a saját gépemen vannak a fontos adataim, dokumentumaim, így inkább megvártam, míg ideiglenesen visszakapom. Miért is? Mert úgy alakult az életünk, hogy kb. három hónapja, nincs mindig velem, nincs mindig itthon, mert Kedvesnek szüksége lett egy mozdíthatóra, így az egyik munkahelyére viszi magával.

S, hogy én hol netezek, blogolok? Mondhatni, hogy ki kíváncsi erre? De a múlt héten Anaria facebook-os figyelemfelkeltése, ma pedig Timi posztja is arra ösztökélt, hogy én is fotózzak.
Nálam ez a dolog, nem is olyan egyszerű éppen a fent említett okból kifolyólag, illetve azért sem, mert a gép nyugdíjas kora miatt már csak pórázzal működik és noszogatni is kell sokszor.

A blogolás és világhálós mániám, levelezéseim és beszélgetéseim, itthoni géphez kötődő munkáim 2-3 helyen zajlanak.

A fő hely, amikor elég egy könyv vagy néhány papír a közelben, akkor itt, ami egyébként nem tökéletes a komód miatt, de szeretek felhúzott lábbal ülni, így csak egy nagyobb székre van szükségem:





Amikor nem a komódnál vagyok, akkor sokszor a konyhaasztalnál (a papírok megmutatják, hogy hol, vagy pedig a fényviszonyok miatt a tök helyén ), abban az a hátrány, hogy otthagyom az összes papíromat, könyvemet és minden kezem ügyébe kerülőt, így a konyhaasztal zsúfoltsága és telítettsége idegesíteni kezd, ráadásul néha pingpongozunk ott, így elpakolok mindent.



...és amikor Kedves kölcsönkéri (átlag heti 3-4 szer éjszakára) a gépemet, akkor az asztali géphez kényszerülök, háttal az életnek, a fényeknek, a gyerekeknek és a jóérzésnek, hogy itthon vagyok, na azt nem kedvelem, ráadásul Kedves magasabb méretére ill. a konyhapult méretére szerkesztette az asztallapot, amit annyira nem érek fel, hogy a lábamon kell ülnöm, az amúgy is hideg kezem jéggé fagy a vérkeringésem "leállása" miatt, ráadásul hivatalosan az ő gépénél nem ehetek és nem ihatok. Nos ezt nem részletezem, de mindig lebukok.

Azt hiszem ennyi.


P.S: Volt egy kép rólam, ma, itthoni, ovis-munka közben. Inkább kitöröltem. :)
P.S.2: A kutyám a közelemben szeret lenni, így a konyhaasztalos megoldást ő sem annyira kedveli, mert a széken sokat mocorgunk.



16 megjegyzés:

  1. végre egy normális, nem steril lakás, ahol élnek :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon otthonos, és szerintem tök jó a komódnál blogolni, én is mindig felhúzott lábbal szeretek széken ülni, meg törökülésben. :) A konyhátokat már láttam képen korábban is, és még mindig eldobom az agyam, persze pozitívan, hogy ott szoktatok pingpongozni, ez marhajó :))

    VálaszTörlés
  3. Szeee: :D, na igen, az nem vagyok, az élet rövid, nekem pedig kevés az időm itthon, hogy állandóan pakoljak; ennél max. rendetlenebb szokott lenni, de nem nagyon. Nem is írtam, hogy a pókok a háziállataink. :)

    Pupi: igen szoktunk néha. Vannak korszakaink, csak sajnos az eredeti pingpongasztal mérete nem 160*120-as. :D

    VálaszTörlés
  4. Óóó, de jó, sikerült körbeposztot indítanom :)
    Állati jó képek, imádom, hogy van benne élet, és olyan szép bútoraid vannak neked is (meg nagy konyhád). És olyan barátságos hangulat :)
    Én asztalnál szeretek csak gépelni, viszont évekig evett a fene egy ilyen Leksvik komódért, aztán a szutyok IKEA kivonta a forgalomból. Grrr :(

    VálaszTörlés
  5. mindig megcsodálom a konyhátok, nagyon tetszik.:))
    nekem tetszik az a kis sarok, kényelmesebbnek tűnik, mint a komód előtt. mondjuk nekem kell valami, ami tartja a lábam, mert én kényelmesen elterülve szeretek üldögélni.

    VálaszTörlés
  6. Timi: én egyszer, amikor még nem mécsesek raktak az adventi ikeás naptárukba akkor vettük tízezerrel olcsóbban, gyorsan kari-ajándékként elrohantunk érte. :) Köszi, fenyő és színmániás vagyok. Egyébként a komód nem a legideálisabb gépelés szempontjából, de szeretek itt ülni. Nagy munkáknál és, ha tudok, akkor konyhaasztal a cél. :)

    Nima: Köszi, egyszer ha erre jártok... szívesen látlak! Lábtartó mindig más, a konyhaasztalnál a másik szék, komódnál a saját szék, kis sarokban fenék alatt, de nekem az tényleg magas. Tegnap gondoltam éppen rá, hogy mit szólna a férjem, ha vennék magamnak egy bárszéket ahhoz a géphez. :D

    VálaszTörlés
  7. Úgy tetszik a házatok, annyira otthonos benne minden, a konyha meg csúúúcs. Nekem is tetszik az a kis kuckó ott meg a szép nagy monitor. Nekem kislaptopom van most, hiányzik is néha a nagyfelbontású élmény. AMúgy is szeretek leselkedni otthonokba, gyerekkorom óta a kedvenc játékom este kivilágított ablakokat figyelni hazafele és kitalálni kik laknak ott és milyen dolgaik vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anaria, gyere el egyszer, te nem vagy messzire innen! Csúcs, csúcs, de nagyon egyben van nálunk minden. Amerikainál még amerikaibb, mert így fértünk el. :)
      A nagy monitor szép és jó, de szeretem az én gépecskémet! ;)
      Én karácsonykor szeretek sétálni és belesni az ablakokon. Gyermekkori élmény, amikor a nagymamámékkal jöttünk haza a temetőből és a másik fiáéktól a mi karácsonyunkhoz, a szüleimhez. :)

      Törlés
    2. Óóó, én is leselkedő típus vagyok, a karácsonyi ablakon kukucskálás meg külön élmény :)))

      Törlés
    3. Még a végén szavadon foglak és tényleg elmegyek :) tényleg szép az a komód. Én is nagyon szeretem a fenyőt. Otthon a házunkban fenyő asztalom volt meg a komódjaim, ezt most átmentettük a lakásunkba..szóval most az otthonilakásban anyunál ott vannak és ott az ablak alatt van az asztal ami nekem ilyen mánia. Imádom az ablak alatti asztalokat :)
      Én bármikor szeretek belesni ablakokon, és tanakodni milyen a ház kik laknak benne hol alszanak :)

      Törlés
  8. Ó, az ott egy kutja a fotöjben?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. George, de jó! :) ő van egyedül állatkátok?

      Törlés
    2. Igen. Gyerekkoromban csak kis ketreces és akváriumos állataim lehettek, aztán tőlük elment már a kedvem (nimfapapagájok a szüleimnél-mondjuk azok már kicserélődtek..., teknősök akkorák lettek, hogy évekkel ezelőtt beadtuk őket állatkereskedésbe) és olyan kutyát akartam mindig, aki bent lehet a lakásban. Így csak egy kutyánk van mindig.

      Törlés
  9. Lehet Isten békessége legyen veletek.
    Ön üzletember vagy nő? Ön bármilyen
    Pénzügyi nehézségek vagy mit kell alapok beindításához.
    Saját üzletét?
    A) Személyi kölcsön üzleti terjeszkedés.
    B) az induló vállalkozások és az oktatás.
    C) Adósság konszolidáció
    Név: ..........................................
    Ország: .........................................
    Helyszín: ..........................................
    Állapot: .......................................
    Nem: ................................................ ...
    Kor ................................................. ....
    Hitel összege szükség: .........................
    Hitel időtartama: ...................................
    Személyes mobiltelefon számát: .......................
    havi
    Jövedelem: .....................................
    Köszönöm, és Isten áldja.
    E-mail: marycoleloanscompany3@gmail.com

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...