2013. szeptember 20.

Vásároltam



Az történt tegnapelőtt, tegnap és ma, hogy hoztam a formám, amikor az történik, hogy kell valami azonnal és most, és addig rágódom, és mérlegelek, és beszélek róla,hogy nincs megállás, és megveszem.

Soha nem akartam igazán e-olvasót, azaz e-readert, de hirtelen jött az ötlet, mert már kevés könyvet tudok megvenni, a könyvtárban nem találom, és jó lenne, s ha ez még azzal is párosul, hogy az ismerősök "kölcsön is tudják adni" e-ben, akkor az tök jó. De már olcsóbbak az e-könyvek, ami nem hátrány.

Így 3 nap alatt eljutottam odáig, hogy megvettem. :)
Szerda este: elgondolkodtam rajta.
Csütörtök reggel feltettem a kérdéseimet az ismerősöknek a fajtákat és a beválásokat illetően.
Csütörtök este felvázoltam itthon a terveimet, és elkezdtük nézegetni azt a három típust, ami szóba jött.
Ma, pénteken fél 2 körül, munka után bementem egy üzletbe, hogy megnézzem, megfogjam őket, mert mindegyikben más volt szimpatikus.


...és végül azt vettem meg, ami tegnap első helyen állt a netes nézelődés után, ellenben a boltban a leghátsó lett, azaz pont ezt nem akartam annyira. Hogy mégis mi döntött?

Az úgy volt, hogy kiállítva egy Nook és egy Kindle 5 volt, egyforma áron. Őket fogdostam, nyomkodtam, érintettem, simogattam, és azt kellett megállapítanom, hogy a Kindle tetszett leginkább, finoman belesimult a kezembe, de a Nook érintőképernyőjébe belehabarodtam. Akkor még másra nem figyeltem fel. Kiállítva volt még egy olcsó LCD-s, az fel sem merült. Aztán megkértem egy eladót, hogy mutasson egy Wayteq-et, hiszen tulajdonképpen ez volt tegnap a kiválasztott. Kihozta, megmutatta és nem tetszett. Nézegettem, fogdostam, összehasonlítottam, végül pro-kontra alapon, a kérdéseim megválaszolása után mégis ez mellett döntöttem.
1. A Kindle 5 kiment, már nem gyártott típus, azért ilyen olcsó (ezt nem tudom, lehet, hogy hülyeség), de kellett volna vennem tokot, és egyből 10ezer lett volna a különbség.
2. A Nook-nak nincsen tokja (ami szintén lehet, hogy hülyeség, mert van- de ezt sem tudom...)
3. ..és amit nem írtam, a legfontosabbon az áron kívül, hogy egyedül ennek magyar a menüje, ahol nem éreztem elveszettnek magam. Ennél a pontnál, valamint, hogy tokkal került kevesebbe, mint a felső kettő, rájöttem, hogy én olvasni szeretnék rajta, és mindegy, hogy ez 1-1,5 centivel hosszabb. Hirtelen felindulásból döntöttem, és ez jó, mintha hezitáltam volna napokig, és meggondoltam volna magam a költekezés miatt.

Szóval lett egy ilyenem:

Mondjuk, bánom, hogy szürke, mert fekete-mániás vagyok, de annyira kellett sietnem tovább, hogy elfelejtettem megkérdezni, hogy nincs-e fekete, vagy sötét szürke...
De mint mondtam, olvasni szeretnék, talán elfogadom ezt a színt is. :)
Update: sötét szürke.. fáradt vagyok. vagy hülye-nincs mentség.

..és mivel, tök analfabéta leszek hozzá, biztos s.o.s-ezek majd Nimának is.

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szerzeményhez! Nekem is ilyen van, most már egy éve, és bevált, nagyon szeretem, igaz, én is csak olvasásra használom, de arra tökéletesen megfelel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Még az eladó szerint is felesleges a sokkal drágább, többet tudó gép, mondván a nevében is benne van, hogy "olvasó". Remélem -biztosan- jó lesz!

      Törlés
  2. Gratulálok! Üdvözöllek az e-olvasó tulajdonosok táborában! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiii! Már csak könyvek kellenek hozzá, hogy ne csak a rajta lévő Kosztolányiknak, Jókaiknak, Krúdyknak stb. örüljek! :)

      (Jössz a Balcsira?-Hogy alakul?)

      Törlés
  3. Gratula :) Én még ellenállok (felerészben a könyvmániámnak, felerészben a pénztárcámnak "köszönhetően")... Tapasztalatokat majd megosztod, ugye?

    VálaszTörlés
  4. Köszi!
    Nagyon nagy könyvmániám van, de most már 2-3 éve alig tudok venni. Csak amikor nagyon akciós-és nagyon kell éppen ez; vagy, ha kapok utalványt, vagy, ha nagyon szomorú és ideges vagyok, akkor veszek egyet! De egy csomó könyv elolvasására vágyom, amik a közeli könyvtárban nincsenek, nehezen szerezhetők be stb. Remélem, hogy tudok majd olyanokat is venni, kapni a közeljövőben, amik érdekelnek. Mondjuk van rajta várólistás szépirodalom, és volt kettő db. e-book-om. Azokkal kezdek majd, és mesélek. :) A terv, hogy sokat elolvasok így, és megszerzem ami nagyon kell. De vannak olyan sorozatok, amiket folytatni szeretnék papírformában, így azokra elmegy majd.. Kívánságlistám most nincsen, polcom sincs, van egy füzetem, csak azt nem tudom megosztani. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...