2013. szeptember 22.

M/3. Holtomiglan-holtodiglan



Igen-igen! Ez az a könyv, amit hirtelen megtalált utalványomat kiegészítve vásároltam, és el is kezdtem csütörtökön, de azóta sem volt túl sok időm. Ez a fránya net elvonta a figyelmemet a szervezett programokkal együtt. Máskor egy szabad hétvége elég egy ilyen vastag könyv elolvasásához, így most szomorú vagyok. :(

Ellenben már kétféleképpen is tudom olvasni, és így tök jó! Ráadásul kíváncsi vagyok, hogy mi is fog történni a könyvben, mert igazán jónak ígérkezik és igazán jókat olvastam róla néhány blogon (leginkább Nimáéra emlékszem, amit el sem olvastam, nehogy valami olyat olvassak, ami befolyásol)!



"Ásó, kapa, nagyharang - a romantikus hollywoodi filmekben valahol itt ér véget a történet. Ám mi lesz ezután? Mi történik, amikor a boldog álom szép lassan szertefoszlik, s már abban sem vagyunk biztosak, hogy valóban ismerjük azt, akinek igent mondtunk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...