2013. szeptember 8.

Melléklet (azaz M)/1. Állatfarm, Macskafogó és a Mikulásvirágom

Könnyeim csordultak egy beszélgetéstől, azaz a nevetéstől, s mivel most nem tudok pálcikázni, ezért itt mutatom meg, hogy hol tartok az Állatfarmban:

Szóval, ha egy malacnak 4 lába van, és én Hógolyót, Napóleont és Süvit számolom csak, akkor most tartok 6 lábnál. :D

Áh, nem asszociálok, nem idézgetek, azt megtettem ismerősöknek, mondtam is, vagy említettem, hogy ha madár lennék: kacsa lennék.... de annyira jó, hogy az Állatfarmban, még az Őrnagy vezetésével a Patkányok is Elvtársak lettek, így egyből értelmet nyert, hogy ugráljak, vagy ne, különben mehetek vissza a balettba ugrálni.. :))

Ha vissza nem is, vagy mittudomén! holnap nagyon korán kell kelnem, hogy dolgozni menjek, és előre rettegek a sötét hajnaltól, de i love macskafogó!

Íme:




U.i: a megölt Mikulásvirágomat szuggerálom tegnap óta, és kezd feltámadni. Van ebben valami fenséges és templomi!

1 megjegyzés:

  1. :( és :)
    Várom majd az állatfarmos posztot nagyon :)
    A Macskafogó az egyik kedvenc mesém :)
    Mondd már hogy szuggerálod a virágot? Én notórius virággyilkos vagyok, utálnak :) kivéve a mostani orchideámat, ami már hónapok óta ontja a virágait, pedig nagyjából felé se nézek, na jó, néha meglocsolom :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...