2013. augusztus 30.

Újdonság a gyerekeknek: megjelent a CikCakk




A Harmat Kiadó a könyvek mellett egy gyerekeknek szóló magazin írásába, alkotásába és kiadásáa is belefogott CikCakk címmel.

A linken meg is tekinthető az első szám, a kéthavonta megjelenő magazinról plusz információkat is itt tudsz megtudni. Ahogy a könyvtárban megnéztem és kezembe fogtam, a Family magazin augusztus-októberi számához is jár egy ingyenes példány.

A kiadó főleg az alsós korosztálynak ajánlja a magazint, de ahogy én is végignézegettem, szerintem vannak olyan témák, cikkek benne, amelyek esetleg az 5. és 6. osztályosokat is érdekelhetnek.

Cikázz a CikCakkal a témák között, s találkozhatsz mesével, műalkotásokkal, bibliai információkkal és hétköznapibb (állatokkal, sporttal stb.) írásokkal is, sőt egy kérdőívet is kitölthetsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...