2013. július 10.

Válaszoltam a kérdésekre

LIEBSTER BLOG AWARD

A díjak mindig felütik a fejüket a blogokon. Ki ilyen szépséges, ki olyan értékes díjakat alkot. Mindig elgondolkodom, hogy mennyire jó annak, aki ilyen díjakat elindít az útjára. Egyszer érdemes lenne visszavezetni ki honnan kapta, hátha megtalálom Ariadné fonalát is. De erre sincsen időm. Tulajdonképpen blogokat olvasni sincs időm, pedig ez hülyeség, mert annyit ülök a gép előtt, hogy akár lehetne, de bevallom őszintén, hogy megszűnt a Google Reader, ezt a bloglovin, még nem kedvelem. Szerettem a chrome-ban letölthető readeres alkalmazást, ami számolt, jelzett azonnal!! Akkor nagyon friss voltam sok esetben. Most pedig elfelejtem a kedvenc blogokat, csak azt a kettőt-hármat-négyet-ötöt-hatot nézem folyamatosan, amelyiknek már az agyamba vésődött vagy éppen a retinámra íródott a neve, de úgy is mondhatnám, hogy könyvjelzőzés nélkül mozognak az ujjaim a blogcím, link írásakor.

De most mégis megköszönöm, hiszen a blogolók közül én olyan vagyok, aki azért ír, mert sokszor van közléskényszere, s bár csak a könyveset ismerik többen, mégis ki-kikívánkoznak mondandók más területekről is. Annyira pedig vagyok exhibicionista, hogy válaszoljak a kérdésekre. Annyira pedig nincs időm, hogy utánanézzek, kik nem kaptak, vagy elgondolkodjak, hogy a hirtelen eszembe jutó három neven kívül, ki legyen még az a másik három aki pontszerző. A lényeg, hogy írjatok vagy olvassatok jókat, érdekeseket és akkor tuti, hogy megnyitom azokat a blogokat is a molyon keresztül, amelyeket addig nem annyira gyakran!

Köszi Lányok!

Judy22 kérdései

- Van kabalád?
Nincsen. gyerekkoromban hittem mindenféle ilyesmiben, volt ezer meg egy kütyüm, de most már csak magamban és Istenben hiszek. 

- Kedvenc gyermekkori élményed?
Ha a szigorúan vett gyerekkort nézzük (ezt lazán 14 évig gondolom :D), akkor a szüleimmel való nyaralások, mert akkor voltunk sokat együtt.. és az apukámmal kettesben töltött napjaim szabadidővel vagy éppen munkával eltöltve.

- Ha választhatnál, milyen munkát végeznél?
Szeretek óvónéni lenni, de mostanában nem annyira, most valami olyan munkát végeznék, amihez csak délelőtt kell dolgoznom gyerekekkel, fejlesztéssel, segítő munkával, délutánonként pedig a gyerekeimmel lehetnék. Igaz, már nem annyira aprók, az elmúlt 5 évben ez szuper lett volna, de még szívesen kihasználnám az előttünk álló kb. 6 évet, amikor ez még jó lenne.

- Legviccesebb dolog, ami történt veled?
Hű, kevés ilyenre emlékszem. Nem is emlékszem, ill. sok olyan van, ami nem publikus. :)

- Mi a legnagyobb vágyad, amit feltétlen el szeretnél érni az életben?
Hogy lássam a gyerekeimet boldogan élni, felnőni, becsületesen dolgozni, megállapodni, családot alapítani.

- Melyik könyv volt a legnagyobb hatással rád?
Ezen a kérdésen egy sokat, nem csak ponyvát olvasó ember többször elgondolkodik, én is. Valahogy mindig ugyanazok a könyvek tolakodnak előre, mindig az a 3-4, de ugye kérdéstől és hangulattól függően választom ki. Ide most az "És lámpást adott kezembe az Úr" könyv jutott be elsőként.

- Blogos léted legnagyobb csalódás és dicsősége?
Nem tudom mit nevezzek blogos csalódásnak, ........ s most dicsőség sem jut eszembe. Valahogy ez már közhely, hogy sokan azt mondják, hogy magamnak írom, aztán nézik a számlálót, a statisztikákat. Én tényleg magamnak kezdtem el a rettenetes könyv-és filmmemóriám miatt, és nem érdekel a látogatottság. Tudom, hogy egy SZJG-s bejegyzést ezren is elolvasnak, egy szépirodalmat kevesebben. Ez van. Örülök, ha valaki kommentel, de nem tragédia, ha nem, akkor max. úgy érzem, hogy tényleg magamnak írom.- és tényleg! Az egyéb eszmefuttatásaimat másik blogon vezetem, így azt sem mondhatom el, hogy "pörög a blogom ezerrel", mert naponta frissítem.
A dicsőség, hogy még mindig írom! Ha napi szinten kellene, már bezárt volna!

- Melyik az a tárgy, amitől sosem vállnál meg?
Erre most hirtelen nem tudok válaszolni. Nem vagyok tárgyfüggő és a helyzettől is függ. Más tárgyat vinnék egy lakatlan szigetre és mással költözködnék egy kisebb saját lakásba. De mivel egyik sem áll fenn így ezt passzolom.

- Sorozat vagy egy részes könyv?
Változó, de inkább egy részből álló történet.

- Kedvenc szava járásod?
Nincsen, illetve meg kellene kérdezni a kolléganőmet, a legjobb barátnőmet vagy éppen a családomat.


Diától:
1.) Melyik az a könyv, amelyiket már ötnél többször is képes voltál végigolvasni? (Többet is megnevezhetsz)
Nincsen ilyen könyv.

2.) Ha emlékszel rá: melyik volt az első könyv, amit a kezedbe fogtál és elolvastál?
A hivatalos olvasást nem tudom, de arra nagyon emlékszem, hogy nagycsoportos koromban a Héven ülve Ingrid Sjöstrand Prücsök című új szerzeményét olvastam, azaz csináltam úgy, mintha....

3.) Harry Potter vagy Gyűrűk Ura? Miért? 
Harry, mert a másikat még nem olvastam.

4.) Melyik tantárnyat tanította az a tanár, aki pikkel(t) rád a gimiben vagy melyik volt a leghírhedtebb? :D
Nem pikkelt rám egyik sem, ahhoz túl stréber voltam, de a leghírhedtebb a furcsa öltözködése és kinézete miatt a történelem tanár volt. Rettegtem tőle, olyan sokat tudott.

5.) Hány könyvespolcod van? :D 
Kettő duplasoros 2,40 magas. Plusz a gyerekszobába kerülnek egyre inkább az ifjúsági irodalmak, YA-k.

6.) Melyik a kedvenc hímnemű karaktered és melyik könyvben szerepel? (kötelező legalább egyet megnevezni!)
Nem szeretem a kötelezőséget......... :(, nem is tudom. Most fel kellene állnom, könyvgerinceket néznem, de ez most nem megy. Majd pótolom.

7.) Ki a kedvenc íród és melyiket szereted a legkevésbé? Miért?
Nekem több van, de legyen egy magyar férfi: Háy János, két magyar nő: Máté Angi, Szabó Magda; egy külföldi férfi: Charles Martin, két külföldi nő: Joanne Harris, és ............pl. J.Picoult. Mert.......... elröpítenek, elgondolkodtatnak, kiszakítanak.

8.) Mikor kellemesebb számodra olvasni? a.) Nyáron, egy homokos tengerparton. b) Télen, pokrócba bugyolálva egy kakaó mellett. (Válassz! :D )
Tök mindegy! mindkettőben van nekem jó. Egyébként tengerparton nem voltam 13 éve, a Balaton mellett szeretek!

9.) Ha választhatnál, hogy melyik könyvszereplő kelljen életre, akkor kit választanál? (Könyv címét, íróját és a szereplő nevét is írd le, kérlek)
Szeretnék Abbie Deal-lel rokonságban állni, lehetnék, lehettem volna az unokája. "És lámpást adott kezembe az Úr"

10.) Vezetsz naplót? Ha igen, akkor a számítógépen vagy igazi füzetbe? Ha füzetbe, milyen színű a füzet és hogy néz ki? :D
Nem.

Ez fárasztó volt. Jó éjt!
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...