2013. július 7.

Elmaradások

Hát igen.. nem vesztem el, csak átalakultam----azaz valahogy így mondják.
Nyár van, ami kettőt jelent nálam (is): bár dolgozom még (igaz kevesebbet), de jövünk-megyünk; a gyerekeknek mosok, vasalok, pakolunk egyik napról a másikra; ráadásul ilyenkor rám is rám tör a pakolás, lomolás és lomtalanítás (főleg a gyerekek szobáiban), ezzel elmegy sok időm.

Tegnap jöttem haza egy útról, oda három könyvvel indultam, haza héttel érkeztem. :) Igaz, a magyar nyelvű könyveim száma nem nőtt meg, de lett németül
- A nagy Gatsby-m;
- Rém hangosan és irtó közel-em
- Egy ropi naplója 6. kötetem
- Jodi Picoult regényem (nálunk nem jelent meg, ha jól tudom).

Elolvastam a héten Charles Martin: A tücskök éneke című történetét, és a Néma üvöltést... a posztok a fejemben a pakolás, mosás------ja igen, a fent említett teendők---- között alakulnak, valamikor hamarosan..
Az árván maradt Akváriumot holnap szeretném elkezdeni, ha sikerül, mert ezer + egy tervem van a munka utánra.

*pusziüdvésölelés* - mindenki válassza ki melyiket :)

a.

p.s. : s, hogy milyen volt az utazás?- arról majd a másik blogon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...