2013. június 27.

Szolgálati közlemény: Kövess, olvass... :)

Sziasztok, igen én is felhívom a figyelmet, hogy a követés, és a blog rendszeres olvasása -elvileg július 1-vel- meg fog szűnni, így most mindenki rohan a bloglovin.com-ra, hogy onnan tudjunk követni, olvasni, és minket tudjanak követni és olvasni. 

Én, és ez a blog is ott van, a másik bloggal együtt, remélem találkozunk ezen a kerülő úton is.

A jobb oldalt az óra feletti "Follow my blog with Bloglovin"-ra kattintva már célba is érsz, és megtalálsz. Gyertek, repüljetek velem tovább!

*pusziüdvésölelés*

a

3 megjegyzés:

  1. Mi szűnik meg, mert én erről nem hallottam?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A google reader es a blogok allando olvasoinak jelzese. Eleg sok blog foglalkozik most ezzel, mobilrol vagyok, nem tudok linkelni, de pl.
      pillepillango.blogspotos utolsok kozotti bejegyzesenel is olvashatsz rola, o linkel is.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...