2013. május 26.

PDF- avagy a gépen olvasok

Nincs e-olvasóm. Nem is tudom, hogy szeretnék-e?-szerintem nem. De ezt nem mondom ki, mert nem próbáltam még ki. Csak azt tudom, hogy idegesít a számítógépen történő olvasás.
Olvasom A Tűz-et, izgalmas, de nem tudok fészkelődni közben, mert a gép előtt szenvedek vele... nem érzékelem a hátralévő mennyiséget, pedig én is azt is szeretem látni... Kínlódom ezerrel.

Áááááááááááá, még van 170 oldal, be szeretném ma fejezni, de nem biztos, hogy sikerül (ez a tegnapi osztálytalálkozó és a tanulás kifárasztott....és a gyereknevelés :D)

1 megjegyzés:

  1. Én is utálok monitoron olvasni, ezért örültem nagyon, hogy karácsonyra e-olvasót kaptam a kedvestől, sokkal jobb élmény. Nem rábeszélni akarlak, csak mondtam.:) Amúgy papírkönyv-párti vagyok.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...