2013. május 17.

Kitartok

A képet a betterphoto.com-on találtam.
Nem, nem vesztem el, csak elkezdtem tételeket írni, és a "munka-család-saját ego-m" triumvirátusa mellett muszáj egy kicsit az utolsó hajrára összpontosítanom, így csak lesek ki a tennivalók közül, mint ezek a kedves madarak. Igazából, ez a hajrá nem megy egyelőre, de nincs mit tennem, azon kívül, hogy naponta megerőszakolom magamat, hogy egy tételt próbáljak meg megtanulni, legalább középfokon.

A házimunka szünetel, azt hiszem a gyerekek is megtanulnak főzni.

De, hogy az olvasásról is szóljak néhány szót, amikor nagyon ideges leszek az adott tételtől/fáradtságtól/egyéb dologtól, akkor a kezembe veszek valami olvasnivalót, ami vagy
1. A tűz pdf-es előolvasása, amiből 4 nap alatt 70 oldalt sikerült elolvasnom (csak, hogy érzékeltessem az időhiányomat).
2. A hét elején elkezdtem A zsidó menyasszony-t, abból is kb. 25-30 oldalnyit olvastam.
3. Egy másik tételbe kezdek: írásába vagy tanulásába. :(

Kitartok, de este már alszom korán, reggel alszom, amíg lehet, így maradnak a szabad napközbeni percek.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...