2013. február 16.

Lenyűgöző teremtmények - film




Megfogadtam magamnak kedd este, hogy ujjongok majd a Beautiful Creatures - Lenyűgöző teremtmények filmről.

Egy kedves ismerősöm jóvoltából kaptunk két jegyet a premier előtti vetítésre, Hannával mentem el megnézni -tök betegen-, s rájöttem az ő lelkesedése, fülig érő mosolya gyógyított meg engem, mert azóta csak féltök beteg vagyok. :) Nem részletezem, hogy mennyire őrült a mögöttünk ülő celebek látványának, hogy minden illusztris X-faktorost felismert, nagyokat és gyermekieket ujjongott mellettem csillogó szemmel, s amikor Vastag Tamás ült le mellé, mert felszabadult mellette a hely, akkor már levegőt s alig kapott. Tamásunk nagyot mosolygott, köszönt, beszélt hozzá, majd végre elkezdődött a film.

Ennyit az előzményekről.
Nem ismertem a könyvet, ami alapján a film készült, de keresni fogom (ezt is a szakdolgozat után), mert tetszett. Nem tudok filmekről érdemlegesen nyilatkozni: tetszett/nem tetszett. A könyvet a Könyvmolyképző Kiadó adta ki az első részt, majd a másodikat, s készül a harmadik. Íme:

"Gatlin megyében ritkán érték meglepetések az embert. Legalábbis azt hittem. Kiderült, nagyobbat nem is tévedhettem volna.
Volt egy átok.
Volt egy lány.
És a végén
Ott volt egy sírgödör.
Lena Duchannes-hoz fogható lányt még nem láttak Gatlin városában. A középiskola új diákja 
 indent megtesz azért, hogy különleges képességeit és a családját sújtó évszázados átkot eltitkolja a városka vaskalapos polgárai és diáktársai előtt. Azonban az elfeledett Dél vadon burjánzó kertjeiben, borongós mocsaraiban és romos temetőiben nincs az a titok, ami örökre titok maradhatna. Ethan Wate számolja a napokat az érettségiig. Azon a napon nem csak a középiskolának, de Gatlinnek is búcsút akar mondani. Hónapok óta egy gyönyörű lány kísért az álmaiban. Amikor Lena beköltözik a város legrégebbi, egyben leghírhedtebb ültetvényére, Ethan megmagyarázhatatlan vonzódást érez iránta. Elszántan kutatni kezdi a kettejük közötti titokzatos kapcsolat eredetét.
Egy városban, ahol ritkán érik meglepetések az embert, egy titok mindent megváltoztathat."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...