2013. január 15.

Neil Gaiman: Csillagpor

Nagyon ritkán veszek kezembe ilyen jellegű könyvet, sőt ritkán nézek ilyen jellegű filmet, de arra gondoltam, hogy ilyen sok ember nem tévedhet!, no és arra is, hogy itt az ideje, hogy változtassak a szokásaimon, és olyat is olvassak idén, amit amúgy nem.

Így a kezembe vettem, ha már van belőle saját példányom (ez is meglepő egyébként).

A történet érdekes, álomvilágos, szerelmes és eseménydús. Mégis az volt a bajom vele, hogy nem voltak kidolgozva ezek az események. Kicsit kevés volt. A jók hamar megtörténtek, a rosszak hamar elmúltak. A Szerelem kevés küzdelemmel nyer, romantikusan egymásra talál mindenki.
Egy olyan könyv, amibe fért volna még egy kis mágia, boszorkányság, varázslat és izgalom. Nem ragozom, kellemes kikapcsolódás volt, de kevés.

Aztán még aznap leültünk, mi Lányok, és megnéztük a filmet!...és igen! Sokkal jobb! Nevettem a szellemfiúkon, nevettem a boszikon, élveztem minden percét. S bár sok változtatás van benne a könyvhöz képest, van, ami nem zavaró, van, ami kimondottam jót tett neki!

Együtt vagy a filmet külön ajánlom! Na jó, a könyvet is: nekem nem elég szenzitív az antennám!


.... a filmben nagyon jó Robert de Niro!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...