2013. január 8.

A jövő kezdete - film

Tegnap és tegnapelőtt, 1-1 órás etapokban megnéztük a filmet, és levonom a néhány következtetésemet:

1. Ha nem olvastam volna, éppen közvetlenül előtte, akkor megütötte volna a nagyon-nagyon tetszett kategóriát, de így azt mondtam, hogy a fő vonalat tekintve, azt meghagyva tetszett, viszonylag jól adaptálták.

de

2. Soha nem leszek forgatókönyvíró, de, hogy mi a fenéért kell szerintem jó szálakat kivenni, és azokat átírni, azt nem tudom.. persze tudom ebben az esetben, hiszen rövidíteni kellett, de nekem ez a fajta 180 fokos fordulatok a könyvhöz képest, nagyon nem.....

A könyvben nem tetsző szálakat, illetve az ott kuszaságnak megjelenő, agyamban káoszként lecsapódó dolgokat, a filmben nem érzékeltem.

Így azt tudom mondani, hogy nekem folyamatosan a -mindenhol megjelenő!- eltérések jártak az eszemben, Kedvesnek tetszett.


Összességében nézve sok minden zavart, én meghagytam volna sok karakter jellemzőjét, ráadásul nem kedvelem Helen Hunt-ot sem annyira, hogy elviseljem Trevor édesanyjaként, de mindegy.

Olvassátok, vagy nézzétek. Érdekes és az alapötlet jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...