2012. szeptember 30.

Forgó-mozgó járműveim

A könyv történetének eleje az, hogy alig tudtam kiszedni itthon a fiúk kezéből.

Amikor hazahoztam ezt a könyvet és meglátta a gyerekek apukája (közel a 40-hez), örült, hogy kapott egy ilyen klassz könyvet. Végignézte, húzta-vonta, tolta, pörgette, forgatta, nézegette, nekem nem is mutatott semmit. Aztán megérkezett köreibe a gyerek-kisfiú, már ketten húzták-vonták, tolták, pörgették, forgatták, nézegették, és nekem nem is mutattak semmit. 
Amikor hozzá szerettem volna nyúlni, amikor én is húzni-vonni, tolni, pörgetni, forgatni, nézegetni szerettem volna, nem bíztak bennem, nehogy elszakítsam, nehogy baja essen az ő könyvüknek, alig akarták kiadni a kezükből. A majdnem 40 éves mellettem guggolt, hogy megmutassa, hogyan kell óvatosan a képekhez nyúlni, forgatni stb.

Ez a könyv csúcsszuper! Szuperságos!

A fejezetek a különböző munkagépektől kiindulva (bontás, építkezés, vetés-aratás) a segítő járműveken keresztül (tűzoltás, rendőrség), az utazás-szállítás-közlekedés járművekig sok mindent bemutat, kipróbáltat. 
Egy nagyalakú könyv színes képekkel, tele kihajtható fülekkel, forgatható, mozgatható és csúsztatható részekkel - azoknak, akik mindent szeretnének tudni a repülő, lebegő vagy guruló járművek és gépek működéséről! Mindössze a megnevezés van a járművek alatt.

Kedvencem a hajó és az űrhajó!

Minden kisfiúnak, és érdeklődő kislánynak nagyon ajánlom, mert mindig lehet benne valami érdekeset és újat találni!

Kolibri Kiadó
2012

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...