2012. augusztus 27.

Én is rukkoláztam...., eddig!

Mivel lassan befejezem rövid rukkolás pályafutásomat, én is néhány gondolatban a saját happolásaimról:

1. Joanne Harris: Csokoládécipő

2. Ottlik Géza: Iskola a határon (régen szerettem)
3. Philip Roth: Düh (abszolút moly-hatás)

4. Lois Lowry: Számláld meg a csillagokat (nekem tetszett, hátha a gyerekeimnek is tetszeni fog)

5. L.M.Montgomery: Emily 1. - A tűzpróba (szerettem volna a szép kötésű sorozatot, de a többit nem sikerült- nincsenek vagy rondák)

6. Irwin Shaw: Szegény ember, gazdag ember (fiatalkorom egyik kedvence)

7. Joyce Reardon: Ellen Rimbauer naplója (lecsaptam rá az egyik elvetemült napomon)

8. William Paul Young: A viskó (kíváncsi vagyok)

9. J.R.R. Tolkien: A gyűrűk ura ((lecsaptam rá az egyik elvetemült napomon)

10. Margot Berwin: A vágy virágai (kutattam az ismerősöknél és éppen volt egy példány)

11. Anne Fine: A kilencedik felhőn (Hanna választotta)
12. Katherine Paterson: Csillagnéző (Hanna választotta)
13. Fehér Klára: Narkózis/Négy nap a paradicsomban/Sárgaláz (kutattam az ismerősöknél és éppen volt egy példány)

14. Hans-Ulrich Treichel: Az elveszett fiú (kellett még egy, és szembejött..., ráadásul @Csengáé, akit ismerek)

Jóval az indulás után csatlakoztam, így nem jöttek szemben velem olyan könyvek, amelyeket igazán szerettem volna. Amikor a nem is annyira keresett könyveimet mégis passzolni tudtam, szántam rá néhány összefüggő órát a szabadságomból és a gép előtt ültem, frissítettem folyamatosan, már kissé szánalmasnak is érezte magam, hogy nem csinálok mást, csak nyomkodom ugyanazt a gombot, miközben az aktuális könyvemben a sorokat duplán olvastam. Viszont lett így néhány jó könyvem. Ez a két-három délután annyira kiakasztott, hogy csak nyomkodok és nem csinálok mást a jó könyvekre várva, a családot is kiakasztotta, a férjemet pedig a hatalmas postaköltségek akasztották ki, szóval úgy döntöttem abbahagyom. Volt még néhány -5-6- happom, így keresgélni kezdtem az ifjúsági könyvek között, és a molyos ismerősök kedvenc könyvei között. Végül ezeket az utolsókat ilyenekre szántam.
Végeredményben 14 lezárult happom van, az első példányom, a Csokoládécipő kicsit saláta (:S) egy könyvet még várok, sőt kettőt, de egy nem fog megérkezni, nálam ő a "szemét" felhasználó, aki levélváltás nélkül passzolta amikor még meg sem kapta a címemet, majd írtam neki néhány levelet, de azokra sem válaszolt, de mivel csak mínusz pontjaim vannak, happolni úgysem tudnék, így nem is vonatom vissza a könyvet, ez lenne az Odaadó hívetek, Surik Ulickajától.
Ami még jönni fog: Szabó Magda: Sziget-kék


Ami nincs a képen: @Csengától a Hans-Ulrich Treichel: Az elveszett fiú regénye


.....és nagyon köszönöm @Neela-nak az önzetlenségét, amelynek következtében lett két "ingyen" könyvem:
Joanne Harris-től az Urak és játékosok és az Aludj kislány! 


Nekem elég volt, úgy érzem, s bár több új könyvem lett, ellettem volna néhányuk nélkül az életem folyamán. A postaköltség drága, nekem most nem megy, bár így is amiket lehetett személyesen adtam át.



9 megjegyzés:

  1. Még nem próbáltam a rukkolát, remélem, kinövi a "gyerekbetegségeit" és egy jó oldal lesz. Bár, ki tudja....
    A viskó viszont nagyon jó ;) nekem életem egyik nagyon komoly élménye volt. Kíváncsi vagyok, Te mit gondolsz majd róla. :)

    VálaszTörlés
  2. En-Hababann: ha elolvastam, úgyis írok róla.
    A rukkolázás pedig fárasztó nekem :).

    VálaszTörlés
  3. ú, neked adtam volna a Viskót.
    amúgy szerintem szét van csúszva a blog, vagy direkt ilyen???

    VálaszTörlés
  4. Chrome-ban nincs szétcsúszva. nem tudom, lehet, hogy a Mozzillával van gond.

    VálaszTörlés
  5. Ha tudtam volna, hogy neked megvan! Emlékszem neked nem tetszett, velem pedig egy csomó ismerős el akarja olvastatni.
    Nem tudom, hogy direkt ilyen-e, ma csináltam, és nálam chrome-ban jó. Majd megnézem, még nem mondták.
    Saját munka, meg is látszik rajta, de untam a gyári sablonokat.

    VálaszTörlés
  6. szeee: Köszi, hogy szóltál. Sajna a Blogger szót nem tudom eltüntetni sehogyan sem, de a többit sikerült.
    De tényleg érdekelnek a nem kellő könyveid.

    VálaszTörlés
  7. most jó Mozzillában is.
    majd egyszer erőt veszek magamon...

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szívesen :) Ha bármit szeretnél még, csak szólj! Rengeteg happolási lehetőségem van, pedig már eddig is sokra lecsaptam, de valahogy nem akarnak elfogyni.

    VálaszTörlés
  9. @Neela: köszönöm! a molyon megírom.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...