2012. május 30.

Simone Elkeles: Perfect Chemistry - Tökéletes kémia

Majdnem Fekete-fehér.
amerikai-mexikói
"eredeti"- bevándorló
gazdag-szegény
sikeres-elkerülendő
bőség- nélkülözés
felszínesség- őszinteség
mamaszeretet- mama-szeretetlenség
mintadiák- deviáns bandatag
elit - pór nép
Rózsadomb - "Nyócker"
...
..
.

Amolyan Hamupipőke sztori, fordítva. Kifordítva.
Valamiért tetszett.- pedig azt hittem nem fog.
Szokásosan nem bírtam az anyát.- elgondolkodtam én nehogy ilyen legyek.
Kicsit csöpögött csak. - amolyan még nem zavaró halk csippcsepp.

Óvjuk, védjük a gyerekeinket, a legjobbat, a nekik valót (akit elképzeltünk?) szeretnénk; megrettenhetünk, ha hazaállít valaki mással.
Ó, hány szülőtől hallom, hogy majd védi a lányát, már most hessegeti a fiúkat. Aztán, mi lesz belőle? Majd meglátjuk.

Nem mindig jó a minta. Nem mindig követendő a minta. Hiába jó, néha más a követendő.

Csipp-csepp... boldogság. Most tetszett. A vége nem, az a "sok évvel később" dolog nem kellett volna nekem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...