2012. május 1.

No olvasás, no para

Nem is igazán tudom, hogy mi van velem.
Betegnek is tűntem.. vagy allergia van kibontakozóban (ill. folytatásban).
Folyamatosan fáradt vagyok, ez tavaszi vagy akármilyen vitaminhiány -ez is benne van a pakliban.
Rengeteg írni valóm van a suliba, lehetséges, hogy ez is frusztrál -nem hagy nyugodni.
A munkában is sok dolog aggaszt- olyanok is, amelyek meg sem érdemlik, de az én személyiségemet ez nem érdekli.

Képtelen vagyok olvasni. Kezembe veszek egy könyvet, majd elolvasok egy oldalt, aztán leteszem. Aztán éppen belemerülök egybe, de már beugrik, hogy azt (meg azt) sokkal szívesebben olvasnám.

Az árvák hercegét majdnem két hete elkezdtem, és kb. a 100. oldalon tartok (vagy nem).
A Schopenhauer-terápiát két napja kezdtem el, érdekel is, de félretettem, mert az sem az igazi. Olvasatlanul viszem vissza a könyvtárba a kikölcsönzötteket, adom vissza amelyekhez fél év alatt nem volt kedvem.

Most leemeltem egy kedvencemet, a Levantei kikötőket, hátha ezt sikerül újra olvasnom. 

De nem biztos, mert határidők lebegnek előttem az iskolához kapcsolódóan. Azért megpróbálom.

Inkább az a bajom, hogy unatkozom. (Ha nem játszom a gyerekkel, és éppen "minden fontos várhat még", akkor sem találom a helyem. Most kellene mozognom, de a gyerek lefoglalja olyankor a tévét.)

Nem érzem ezt válságnak, lehet, hogy most kellene valami csöpögős szenny, vagy akármi, ami rövid. Vagy csak egy érdekes folyóirat. Vagy...?- könyvajánlatok.


(A képet a http://hungarfield.freeblog.hu -ról kölcsönöztem.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...