2012. április 10.

Sally Ann Wright - Carla Manea: 101 történet a Bibliából

101 történet a Bibliából - Fedezd fel a Szentírást!

Nagyon nehéz elvonatkoztatnom a Mesélő Bibliától, hiszen az a könyv a szívemhez nőtt. Mindenképpen megpróbáltam, és olyan következtetéseket vontam le, hogy a 101 történet azért lett 101, mert az ismertebb írások szét lettek szedve. Ezt mindenképpen jónak találom abban az esetben, ha a gyerekek önállóan is felolvassák, elolvassák maguknak. Ehhez olyan betűket választottak, hogy egy oldalra elférjen a történetrészlet, a cím és a hozzá tartozó illusztráció, így napi felosztásban is haladhatnak vele, beszélgethetnek róla.
A képeket tekintve: én picit világosabbra alkottam volna és lágyabb vonásokkal rajzoltam volna meg a képeket, de általánosságban tekintve nem zavaróak az illusztrációk.

Első ismerkedésre a bibliai történetekkel, a fontos személyekkel és a Szentírás könyveiben való további kutakodásra, olvasgatásra kiválóan megfelelhet.
Minősége, lapjai, kötése igényes, öröm  kézbe venni.

Köszönöm a Harmat Kiadónak!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Blogger!

    Segítséged szeretném kérni a könyves blogokkal kapcsolatos szakdolgozatomhoz. Arra kérnélek, hogy tölts ki egy általam készített kérdőívet, mellyel nagyban segítenéd a munkámat.
    Légyszíves küldd el az elérhetőséged a tokmind2@freemail.hu címre.

    Együttműködésed előre is köszönöm!

    Csilla

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...