2012. március 5.

Leiner Laura: A Szent Johanna Gimi 6. - Ketten

Hát majdnem elfelejtettem!

De mindegy, a szita agyam úgyis emlékezne e romantikus remekműre :P

Nem szaporítom a szavaimat, legyen elég annyi, hogy annyi nyál csöpög belőle, mint a vámpíros Eward-Bella sztoriból, de ha azt vesszük, hogy nekem még az is tetszett (wííííííííííííííííííííííí!!!!!!!!!!, de ciki), sőt még a hétvégén megtekintett Dawson és a haverok az isteni napomon is csöpögős volt (pedig nem is láttam vagy 10 éve), no de mindegy. Spoilert nem írhatok, bemásolom a molyos értékelést, de bevallom, hogy Kinga megint idegesített kicsit........ Davet bírtam, Ricsi maradt a kedvencek között, Andrisék most bosszantottak, Karcsi élete már nekem is ciki volt, pedig én elég toleráns és elfogadó vagyok :)................. és a többi...(ek).

De amúgy újraéltem ismét a hülye szerelmes fiatalságomat! ..és ha tudnátok, hogy a 10 éves lányom miket fel nem fedezett már a 3. részben... sokkal tisztábban lejött neki a lényeg.. remélem "tanul" a könyvekből.. :)

Összegzés:

Reni fejlődőképes, amit már el is vártam tőle!
Egyébként amolyan: lassan helyére kerül minden-érzésem volt, konfliktusok nélküli hömpölygés, ami nekem itt és ebben a szerelemben teljesen helyénvaló volt, de mégis hiányzott valami: katarzis…, eget-rengető problémák, ami nekem tényleg nem igazán kellett, mert elmerültem ebben a nagy boldogságban, de már annyira szép, hogy nekem sem elég, nekem sem teljes.
Remélem a folytatás is jó lesz, mert most csak a romantikus lelkem miatt kap ennyi csillagot. Egyébként lehúznám.
Mindenesetre hatalmasakat kacarásztam, már majdnem eljutottam a röhögésig is, ezt a szót egyébként nem szeretem, de a regényben Cortez mindig röhög, így ez is bántotta a szememet.
Na, nem leszek szőrös szívű, mert szívesen olvastam, nem akartam letenni, szóval…… : lájk.



5 megjegyzés:

  1. Ez a kép:D:D Mindenkit megfertőztél magad körül???

    Bevallom a 2. rész után lanyhult az érdeklődésem...hiába van itt a 3. rész nem vágyom rá..lehet majd valamikor újra elkap a gépszíj??

    VálaszTörlés
  2. Ezek a lányok fertőzték meg a kislányomat, ő pedig engem... :)
    Nem biztos, hogy elkap. Ha nem azonnal akartad, akkor szerintem felejthető. Én a 2 után, a karácsonyi szünetben rohantam megvenni a 3-at, majd remegtem a következőkért, amit @bozs (még a saját olvasása előtt) kölcsönadott. :)

    VálaszTörlés
  3. Téged csak a röhög szó zavart? Nekem egyre inkább borzolja az idegeimet, hogy Reni mindent ösztönösen csinál. Ösztönösen neveti el magát, ösztönösen fordul valaki felé, ösztönösen veszi fel a telefonját, ösztönösen sajnál meg valakit. Legalább a fele esetben én az akaratlanul szót vagy annak egyéb szinonimáit használtam volna... vagy csak kihagytam volna. :) A hatodik kötetben még nem, de az ötödikben megszámoltam: ha nem hagytam ki egy strigulát sem, akkor elvileg 27 alkalommal szerepel az ösztönösen szó. :D
    Egyébként én is lájk! :D:D:D
    Üdv:
    Timi

    VálaszTörlés
  4. Kedves Timi!
    Valószínűleg túl elvetemült voltam, és túl ösztönös vagyok én is- vagy nem. :)
    A röhög szó nem csak a sokasága és megszámlálhatatlansága vagy éppen végtelensége miatt zavart, egyszerűen szerintem ronda szó, és utálom, ha valaki röhög.
    :))
    Sokan lájk. :)
    A.

    VálaszTörlés
  5. Amúgy az egész sorozatban rengetekszer szerepel a röhög, ösztönösen szó. Illetve megszámlalhatlanszór írja(talán a hatosban nem) hogy hitelenül, hitetlenkedve.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...