2012. január 1.

A Szent Johanna gimi 3.- Egyedül

Ezt is befejeztem, ennek is vége, és be kell vallanom, hogy a 3 könyvből eddig ez tetszett a legjobban. Végre láttam más személyiségvonásokat a szereplőknél, megcsillant 1-2 más tulajdonságuk is a megszokottaktól eltérően. Bárkit is nézek, kicsit mások, kicsit idősödtek, és az osztály is összekovácsoltabbnak látszódik. 

Szerelem?? Az is van benne, mondjuk eddig is volt mindenféle, ha Virág, sztárokhoz fűződő plátói szerelmeit vagy éppen Arnold könyvek iránti szerelmét is ideszámítom.

A szülők már csak ilyenek maradnak, végérvényesen rájöttem, hogy én nehogy ilyen legyek! :)

Ha a szereplőket nézegetem, akkor mindenképpen látható Reni "fejlődése", azaz  hogy visszavág már néhány embernek, nem csak siránkozik, nem hagyja magát feltétlenül lealázni.
Kinga is lassan túllép a kamaszkori szemétségeken, lassan számító üzletasszonnyá válik, de megcsillan benne a másokra odafigyelő női tulajdonság is, amit persze, azonnal leplezni, elrejteni szeretne mindenáron. 
Arnold kedves, jó fej, de most idegesített egy kicsit a csendességével, hogy csendesen duzzog, csendesen otthagy, csendesen zavarja, a csacsogás. Nem azt mondom, hogy csiviteljen ő is a lányokkal , mert akkor megutálnám a jellemét, hanem inkább elfogadóbb lehetne a legjobb barátnőjével.
A fiúk is bandáznak már, s bár ugyanúgy zavar, hogy nem tanulnak, és ezen még vihognak is (könyörgöm, hol vannak a szülők??), már nem érdekel annyira.

Vicces szövegek, volt, hogy hangosan vihogtam, és ez jól esett.

Egyébként félve olvasom a könyveket, mert Renin keresztül újraélek dolgokat, de ez van. most mondhatom hogy még mindig inkább Renire hasonlítok (a szüleim a hátterünk semmiképpen sem!!), de a szereplők életkorának növekedésével egyre kisebb mértékű ez a hasonlóság, hála és WoW!
(De sok esetben átéreztem, hogy miért is "Egyedül" a kötet címe.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...