2011. december 28.

Könyvekről 2011 vége felé..




Volt tavaly egy játék, azt megkerestem, és egy pár dolgot felvések magamnak az idei, 2011-es évben is....

A múlt év legjobb könyvei:
J.K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve
Chaim Potok: A nevem Asher Lev
Jonathan Safran Froer: Rém hangosan és irtó közel
Agota Kristof: Trilógia
Émile Ajar: Előttem az élet
Angela Nanetti: Nagyapó a cseresznyefán
Markus Zusak: A könyvtolvaj

Könyv, amit idén, ismét a kezembe vettem (és el is olvastam):
Máté Angi: Mamó
Chapman-Campbell: Gyerekekre hangolva

Sorozat: befejeztem a Csodaidőket, és kedvenc részem az 1. és a 4.

Boldog voltam/lettem ettől a könyvtől:
Sven Nordquist: Pettson karácsonya
Szakonyi Károly: Pál apostol szigetei

Szomorúvá tett:
Melania Mazzucco: Egy tökéletes nap

Erőt adott: Jean-Dominique Bauby: Szkafander és pillangó

Leginkább alulértékelt könyv, véleményem szerint: passzolom...

Túlértékelt könyv: Sarah Addison Allen: A csodálatos Waverley kert

Amiről azt hittem, hogy nem fogom szeretni, de mégis: Harry Potter 1-7.

Klasszikus, amit idén olvastam: hát hmmmm. Elkezdtem a Bűn és bűnhődést, de nagyon öreg könyv lévén büdösek voltak a lapok. Újrakezdés 2012-ben.

Ami nagyon nem tetszett: Lewis Carroll: Alice Csodaországban

Amit valaha szerettem, de már nem: Lewis Carroll: Alice Csodaországban

Új kedvenc könyveket avattam:  HP! A könyvtolvaj, Nagyapó a cseresznyefán

Csalódtam: Ljudmila Ulickaja: Imágó- megszenvedtem a tömörségével s a hosszúságával

Legjobb romantikus: Charles Martin: Hegyek között

Gondolkodásomat megváltoztatta vagyis nagyon erősen elgondolkodtam rajta: Jonathan Safran Foer: Rém hangosan és irtó közel

Kedvenc karakter: Oscar (Rém h.) Momo (Előttem az élet), Liesel (A könyvtolvaj), Ottaviano nagypapa (Nagyapó a cseresznyefán) stb...

Azt hiszem ennyi... :), de a változtatás joga fennáll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...