2011. május 14.

Douglas Adams: Galaxis Útikalauz stopposoknak


Nem tudtam elolvasni :$
Nagyon szerettem volna elolvasni azóta, mióta a Nagy könyv 100 -ba bekerült. Várakozott.
Aztán tisztára műveletlennek éreztem magam, amikor nem értettem 42, azaz @negyvenketto nevét, és akkor a törölközőnapról nem is beszéltem még.

Annyi embernek a kedvence, így most aztán belevágtam, de csak az első két fejezet tetszett. Az viszont nagyon! Feküdtem a Rezső tér (vagy hol, szóval a Delej utca) környékén a fűben, néztem a felhőket a napsütéses fák lomkoronáján keresztül, elmélkedtem e csodás bolygóról, aztán elillant a bolygó, és haragudtam... :D
Pedig annyira szerettem volna. De, amikor a Földdel gondok történtek, a fele szöveget nem értettem. Nekifutottam még egyszer, aztán kinevettem magamat!
Szóval….. ez így nem jó. Gondoltam, hogy majd idős koromban, amikor más dimenzióban fogok élni, majd megpróbálkozom vele, és így válok majd fiatalos öreggé! :) Galaxisokról fogok olvasni és görkorizni fogok!

Győzzetek meg!! :D

A Star Wars-ben is Harrison Ford és Csubbakka (hogy a fenében kell írni?) volt a kedvencem, és nem értettem a Galaxisokat már ott sem- szóval a hiba az én készülékemben van, de vállalom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...