2011. április 27.

Kukorrelly Endre: Samunadrág


Csakj

Csak JÓ, mert nekem majdnem mindegyik tetszett, de a gyerekeimnek csak néhány tetszett. Persze lehet mondani, hogy nem tökéletes az ízlésük, pedig egyébként tökéletesek, mégis azt mondom, hogy keveset élveztek, mert nekik hiányoztak a rímek, a lüktetések, szótagszámok, meg a verslábak. :D
Nekem azért tetszett, mert éppen olyanok a versek, mint ahogy én szeretek beszélni = nehezen érthetőek, majdnem értelmetlenek (sok helyen)
Mit kapok én sokszor, amikor nem értik a mondataimat? Ajaj, de én már megszoktam, nem is tudok csak többszörösen összetett mondatokban beszélni. vagy tudok, csak értelmetlenek a szavak egymás mellett.
Azaz tudok: a munkában a gyerekekkel, no ott megy. Gyerekké válok, de akkor meg nem értem a verseket, és sokkal könnyebben megtanulom a rímeket.
Á, mindegy. Nem magyarázom, nekem tetszettek.

"Szép vagyok, és lehet, hogy okos.
És lehet, hogy ügyes,
nagybetűben ügyes,
kisbetűben nem,
vesszőben de."

meg amúgy is..

"A királylányok lányok, királyfik fik.
Egy királykisasszony van,
az leszek én, és legyen nyugodtan több királyfi,
csak ne itt közvetlenül.
Az orrom előtt.
Majd, amikor szólok.
És lejtsenek táncot, felőlem,
vagy menjenek focizni,
ha csettintek az ujjammal.
Vagy bármit teszek,
de ne pont azt szeressék,
amit én.
Mást és kevesebbet.
Hanem engem,
és csak ha szóltam,
akkor hódoljanak."

Hát ennyi :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...