2010. december 31.

Legszebb karácsonyi ajándék a nátha (Mai erdélyi mesék)


Elolvastam ma 2010. szilveszterén.

Bevallom mindenkinek csak azért vettem meg karácsonyra ezt a mesekönyvet, mert Máté Angi egy meséjét (amit nem tartalmaz a Volt egyszer egy) is olvashattam benne.
A 9 mesét felsorakoztató könyvecske szép, esztétikus illusztrációkat tartalmaz, de az írások közül nekem csak 5 mese tetszett.
Nem szeretnék, nem is tudok beszámolni a kis történetekről.
Vagy azért nem tetszett, mert a történet nem tetszett, vagy azért mert nem mesének éreztem, vagy azért mert semmi különleges irodalmi élményt nem nyújtott.

A számomra kedves mesék írója és címe (a könyvben szereplő sorrendben):
Máté Angi: Volt egyszer egy ablak
Láng Zsolt: Az erdei nátha
László Noémi: Cinege Panni nem örül, de aztán álmodik
Zágoni Balázs: Az Angyal tanítványa
Berszán István: A juhászkutya karácsonya

U.i.: Egyébként nem igazán szoktam elemezgetni a meséket, csak tetszik/nem tetszik alapon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...