2010. december 12.

Csökkentsd a várólistádat 2011-ben


Lobo indította útjára ezt a "játékot", azaz Csökkentsük a soha nem fogyatkozó várólistánkat. Sok kitétel/feltétel nem volt. Én ezeket választottam, ami a molyon is megtalálható. Sok-sok hónap óta várakoznak, várnak remegve, hogy kezembe vegyem őket és elolvassam. Most lesz rá egy teljes -2011-es- évem!

A játékot Lobo nagyon szorgalmasan nyomon követi. Köszönet neki!

Lássuk a listát:

Polcz Alaine: Karácsonyi utazás


UPDATE, 2011-09-10

2011-09-10..és akkor ide teszek egy megjegyzést: kiegészítettem kettő olyan könyvvel, amik réges-régóta vannak a polcomon, de nem tettem bele a várólista csökkentés-be. Még mindig van 2 vagy 3 olyan könyv ami belefér, de még várok, hátha sikerül a fennmaradó négy bevállaltat elolvasnom…

- Előttem az élet
- Nagyapó a cseresznyefán

2 megjegyzés:

  1. Hajrá :) Amúgy az ötletet már régóta dédelgetem de a tegnapi molybulis beszélgetés alatt lendületet kaptam:) Lesz helyed még könyveket venni :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, lendület-adásban soha nincsen hiányom. Nálam csak az a gond, hogy lelassulok idő előtt :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...