2010. november 4.

Ez van. Új van. Rózsaszínem van.


"Muszáj" volt sablont váltanom. Az egyik én-em nem bírta nézni a másik imádott hajóit. Szóval egyik imádja a rózsaszínt, és nem bírja a sötétet. A mai rossz hír hallatára, a másik barnasága elköszönt egy kicsit a hajókkal.
[Gondolkodtam kettő között, de ez győzött: ki tudja meddig...]

Olyan, mintha esne a hó.... Nem szeretem a havat, vagyis a hó szép, csodálatos, de nagyon fázós vagyok, így csak szobából gyönyörű számomra. Hulljanak csak a szirmok.

Szép napokat!

10 megjegyzés:

  1. Szép lett, nekem tetszik! Olyan... tiszta :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Hóvirág!
    Most nekem is nagyon tetszik! Lehet, hogy máris a tavaszt várom :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem gyönyörű, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Látom sikerült megcsinálni :)
    Blogspotos választékból van?

    VálaszTörlés
  5. Ja! Azt elfelejtettem mondani, hogy nagyon klassz lett, de nekem a "csúnya" barna is tetszett. :)

    VálaszTörlés
  6. Sima "itteni" sablont választottam, mert nem találtam más oldalakon nekem tetszőt, pedig több százat megnéztem. Egyszer megtanulok csinálni sajátot :)!

    VálaszTörlés
  7. Nekem is tetszett a barna, csak meguntam, és világosabbra vágytam.
    Köszi Borostyán!!

    VálaszTörlés
  8. Jó ez a szín!!! Valahogy ez jobban tetszik mint az előz:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...