2010. szeptember 26.

Visegrádon virgonckodtam....


Közkívánatra!

Szombati zsúfolt programunkba belefért egy játszóházas szülinapozás a délelőtt folyamán (Boldog szülit K.!), aztán rohanás haza, mert rögtön indulnunk kellett Visegrádra.
Barátnőm invitálására keltünk útra, hogy kiránduljunk egyet!
Bár Kedves dolgozott, így ismét kimaradt egy jó programból, de így legalább vita nélkül megúsztam az a kérdést: Ugye George-t is visszük? (Ő a 4 kg-os kutyánk. Vagy macskánk: öööö.. néha nyávog.)

Visszatérve a tegnaphoz: nagyon gyors és rutinos pakoló hírében állok, kb. 3 percre van szükségem ahhoz, hogy 1-2 napra való dolgot bedobáljak a táskába. (A filmekből tanultam, ott olyan gyorsan és teátrálisan végzik a hirtelen cuccolást..)
Gyors bekukk a hűtőbe, mit is tudok felajánlani a kajához: maradék felvágott, egy csoffadt kígyónak álcázott ubi, egy kis sajt, tojás, maradék kenyér. Gyorsan levontam a következtetést: valahol meg kellene állni, mert ez hűű, de kevés.
A táskába berepült a kutty edénye, 1-2 játéka, és egy takarója...
Elindultunk, már vártak a falu határánál.
Konvoj indult, hűűű de utálom a konvojt, na főleg, mert középen mentem. Betereltek két férfisofőr közé..... a leszidás elmaradt, ki szerettem volna kérni magamnak... túléltem.
Megérkeztünk, George-ot majdnem szétszedte az ott lakó két vadállat tacskó, de ettől annyira megrémült, hogy kezes bárány lett. (Az események további alakulását tekintve ez tényleg jó volt.)
Beparkolás, kutyapara után arra gondoltam pótolom Kedves hiányát, megteremtem a F-atmoszférát, így belöktem az első pálinkát. Atyesz hűzett meg házott, azta', na akkor ezt is kóstold meg-adta a kezembe egy másik fickó a poharamat.... és egy bűn rossz alma-páleszt itattak meg a fiúk: képzeljétek el, amikor a régi-jó minőségű technokol rapid illatát érezzük: ennek az italnak az íze volt olyan. Bűn rossz volt. Csak álltunk a poharainkkal, és már szédelegtem. J. aki egy pasi, gyorsan adott egy sört, úgy gondolhatta, csatlakozom ehhez a társasághoz...

Jobbnak láttam elmenni terepszemlére. Végülis kellene egy kis termés és levél az ovi foglalkozásokhoz.....Aztán kívülről láttam magamat, kacagtam, utána lehülyéztem magamat, hogy mit röhögsz f-andi?, aztán ezen is röhögtem. Ajaj, de klassz lesz... még csak 3 óra volt.

Tűz begyújt, andi melegedik, szíjja magába a füstszagot, készüljünk a szalonnázásra, ment a duma. Képzeljétek, egy moly-lyal is találkoztam, de inkább csak lesből figyel, nem aktívkodik, mint én... Láttam hatalmas repcsit reptetni, kezemben a sörrel ú-ztam, meg ááá-ztam...
Közben megettem 3 szelet kenyeret, végül olyan tábortüzes hangulat jött. Volt ott "Mint a mókus..." meg "..Április 4-ről", sokak kedvence a "Börtön ablakában" is műsorra került. Jött a következő sör, amitől már a bélbolyhaim kezdték felmondani a szolgálatot.
Eső esik.... beszorulás a házba, jött az activity, aztán valahogyan aludni kerültünk.
F-andi gyors bepakolásának eredménye: magamnak semmit nem vittem ruhát, se törölközőt, így eléggé büdösen jutottunk haza. :D, Egyszer élünk! jó volt szép volt, tervezzük az itteni szilveszterezést..

A gyomrom kikérte magának ezt a bánásmódot, és úgy döntött azért se fogadja be magába ezt a ragasztószagú egyveleget.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...