2010. szeptember 14.

(Utoljára Kicsifiú) Peti szülinapja



Itt van újra a NAGY NAP! Boldog szülinapot a Kis-Nagyfiamnak!
Kicsifiú még nagyobb lett. Igazából nem is szeretem a "kicsifiúzást", de amikor elkezdtem a gyermekeimet említeni, akkor ez olyan szájraállós volt: Kicsifiú és Nagylány.
Holott a Kicsi nem kicsi, a Nagy pedig nem nagy.
Így ezt most el is temetem/felejtem innentől- a mai naptól!

Peti 7 éves lett. Reggel 6-kor már köszöntöttem, elmeséltem a szokásos: mi történt 7 éve sztorit.... Üvöltettük az Alma zenekar "Ma van a szülinapom..." nótáját, és mutogattuk a "Nád a házam tetejét". Iskolába menet lehúzott ablakkal utazva (köszönet az Időjárásnak, a Mindenhatónak, vagy akárkinek) sikerült üvöltetnünk az autós-lejátszót, hogy mindenki megtudja, szülinapja van valakinek a kocsiban!
Ő pedig irult-pirult :).

Milyen is ő?
- Most lett elsős, ha valaki megkérdezi, hogy milyen isibe járni, közli, hogy nem jó, de közben tudom, hogy büszke arra, hogy már elsős;
- imádja a képernyőket,
- szeret focizni,
- szeret nevetni,
- általában két esetben szokott hisztizni: ha nagyon képernyő-bambulásra vágyik, vagy ha a bevásárláskor valamit kapni szeretne. (Általában nem jön be neki, de kb. 3 éves kora óta űzi ezt a sportját.)
- imád engem, olyan igazi kisfiú-anya kapcsolatunk van.
- ő készíti nekem a legfinomabb "neszkávét"- erre bármikor megkérhetem, még a tévé elől is felugrik,
- szereti az édes ízeket, (tulajdonképpen egy mindenevő gyerekből 4 év alatt egy válogatós gyerek lett,)
- szeret biciklizni, de nem szeret a levegőn lenni,
- imádja a plüss kutyákat!! Bármennyit kaphat, becsben tartja őket, nevén nevezi őket, emlékszik melyiket mikor kapta,
- saját tévére gyűjt :D!

Imádom őt! Boldog szülinapot neki!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...