2010. augusztus 8.

Változások itt és errefelé



Sablont váltottam, mert kezdett zavarni, hogy úton-útfélen szembejött velem a könyves gyári sablon. Így keresgéltem, de megalkuvásra kényszerültem.
Olyan igazi, nekem tetsző könyves hátteret nem találtam, de időközben rájöttem, hogy nem is annyira lényeges, hiszen nem csak könyvekről írok. Így lecsaptam erre, amin megtalálható (majdnem) minden nekem tetsző: fotó, hajó, kávé, és a füzetbe beleképzelem az ide leírt könyves- és nem könyves élményeimet.

Most ez marad.
Ki tudja meddig?
Én sem tudom.

Néha kesze-kusza összevisszaságra vágyom. Néha napraforgós réten futkároznék. Ami mindig biztos, az a víz látványa, a könyvek olvasása, és egy jó fotóapparát- ami éppen nincsen, mert a mostaninak a végzete K.O.

Tulajdonképpen pici-kicsi-nagy-hatalmas változások történnek mostanában az életemben.
Most éppen egy olyan, ami mély szomorúságot okoz. Mivel meghoztunk (ill. szüleim meghoztak) egy döntést, most már csak azt kívánom hogy minél gyorsabban sikerüljön kivitelezni: sikerüljön eladni azt a házat, amiben felnőttem, amiben családot alapítottam, amiben el van ültetve a gyermekem fája.

Változunk, változik minden: az időjárás, ami a felettünk lévő felhőket mozgatja, ami a körülöttünk lévő színvilágot változtatja, ami kihat a hangulatunkra, a cselekedeteinkre stb.

Megváltoztattam a sablonomat. Én maradok itt, ilyen-olyan-amolyan: amilyenekké ezek a felhők alakítanak.

3 megjegyzés:

  1. Klassz az óra! :-) És ez a sablon tényleg jobb,mint az előző!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Csak rátalálok a megfelelőre :)
    Csak éppen a keresés nem működik-ma. Tegnap még jó volt. :-S

    VálaszTörlés
  3. Szia! Díjat kaptál tőlem: http://konyvoazis.blogspot.com/2010/08/kreativ-lettem.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...