2010. július 29.

Viharsziget- Film


Nem olvastam a könyvet.
Egész egyszerűen nem rendelkezem vele, a könyvtár nem rendelkezik vele, megvenni nem szerettem volna. (Ha lehet egyáltalán kapni.)
A film itt várt rám hónapok óta. Lassan egyre távolabb került, hogy megnézzem, mert a könyv elolvasására vártam.
Egy hirtelen mozdulattal viszont betettem a masinába, és megnéztem.
Ijedeztem, felugráltam, izgultam, aztán vége lett hirtelen pedig én még néztem volna tovább.
A kikapcsolás után kb. 30 percig raktam össze a történetet, a "hogy is volt? ki volt akkor...? és az ki volt..? most mi is van tulajdonképpen?", szóval nem volt egyszerű Talán felfogtam. Bár biztos tudnék róla diskurálni, hogy bizonyosságot szerezzek: "Igen, jól gondoltam!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...