2010. július 21.

Labda passssszzzz......

Labdát kaptam , Meseanyutól magasan ívelve :), gurítanám tovább, de előtte csinálok egy tarolást, és ajánlom
azt a tíz könyvet, amik -mától visszanézve- a legjobban tetszettek idén [a többit keressétek visszafelé :) ]:

1. Laurie Halse Anderson: Hadd mondjam el...
2. Pearl S. Buck: Az édes anyaföld
3. Eric-Emmanuel Schmitt: Ibrahim Úr és a Korán virágai
4. Máté Angi: Mamó
5.Niccoló Ammaniti: Én nem félek
6. Polcz Alaine: Asszony a fronton
7. Anna Gavalda: 35 kiló remény
8. mitch Albom: Csak egy kis hit kell
9. Háy János: Házasságon innen és túl
10. Bartis Attila: Nyugalom
+1 Aldrich: És lámpást adott kezembe az Úr

Továbbgurítom nektek, hogy leírjátok a ti 10+1 ajánlásotokat! Tehát gurítom
1. egy Chevalier rajongónak (Erika)
2. egy majdnem állatorvosnak (Csenga)
3. egy szakmai segítségemnek (Stippistop)
4. egy olyan embernek, akinek a blogjában csupa Értéket találok (Miestas)
5. ... és végül egy olyannak akinek véleményeiről -sajnos- ritkán hallok (Borostyán)

Tudjátok a szokásos: nevezd meg őket; hagyj a blogjában üzenetet, linkeld őket. Amit tudtam, megtettem...

5 megjegyzés:

  1. "... és végül egy olyannak akinek véleményeiről -sajnos- ritkán hallok"

    most mé'? :)

    VálaszTörlés
  2. azé' :)
    olyan mintha nem is olvasnál!! Nekem nem tűnik fel! De ha nem érsz rá az ápolás miatt, akkor elnézem. Csak ajánlj valamit! :))

    VálaszTörlés
  3. Már vagy egy hónapja nem olvastam semmit... :( Sem időm sem kedvem mostanság. :( Ide elég lesz ha ajánlok valamit vagy legyen önálló poszt nálam?

    VálaszTörlés
  4. tőlem is van valamid.:)
    http://nima.freeblog.hu/archives/2010/07/22/Dij/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...