2010. július 22.

Kreatív Blogger díj

Beindult a díjas játék, ezzel most csak annyi a icipici gondom, hogy nem is ismerek ennyi olyan bloggert, aki még nem kapott ilyet, szóval nem tudom 7nek küldeni majd, szerintem, de majd meglátjuk a poszt végére.

Nimától kaptam, rettentő megtisztelő!!! Még egyszer köszönöm!




Szabályok persze itt is vannak:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Akinek továbbadom ezt a díjat: Fukszia, Borostyán (ismét) Stippi (ismét) Hóvirág, Szeee és tudom, hogy más is ad még Krisztinknek, és küldök egy nem könyvesnek, de nagyon kreatív Krisztának!!

7 dolog magamról:
1. néha nagyon szőke, akkor kifutnék a világból és egyedül lennék...
2. szeretek egyedül lenni- mértékkel- ez lehet, hogy munkámból adódik. Egyedül mászkálni, filmet nézni, csendben lenni.
3. azt hiszem tökéletesre sikerült fejlesztenem, hogy az olvasásra -itthon-képes vagyok időt szakítani, azaz nem a háztartás a fontosabb, hanem Én magam. Hiszen sokkal jobb mindenkinek, ha jól érzem magam, vagy nem ? :)))
4. Elárulom: kedves ismerősöket szereztem már a könyvek miatt, akiket személyesen is ismerek, és remélem ez kölcsönös, és kitart sokáig.
5. psszt. de voltak olyan kamaszkori megmozdulásaim, amik nem tetszenek felnőtt fejjel, sőt borzasztóak. De nem törölném ki semmiképpen.
6. imádom a kutyákat <3
7. mostanában képtelen vagyok szórakoztató irodalmat olvasni...., a szomorú könyvek húznak magukkal elementáris erővel.

(küldöm a hsz-eket lányok4 :-)) )

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a lehetőséget, a játékban kitűzött feladatokat teljesítettem! :)

    VálaszTörlés
  2. Elékészült a házi :)
    http://kincsesladiko.blogspot.com/2010/07/passz-labda.html

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...